کد خبر: 18423
A
کاکویی در گفتگو با دیده بان ایران:

در جمنا التهاب ، نوعی تعجیل و عدم هماهنگی می‌بینیم/ در مواضع قالیباف و نوع اقدامات جمنا نوعی تفاوت وجود دارد

کاکویی با اشاره به بیانیه اخیر قالیباف اظهار داشت: به نظر می رسد که مقاصد جمنا را با ایشان در میان نگذاشتند و اینگونه برداشت می شود که در مواضع قالیباف و نوع اقدامات جمنا نوعی تفاوت وجود دارد.

در جمنا التهاب ، نوعی تعجیل و عدم هماهنگی می‌بینیم/  در مواضع قالیباف و نوع اقدامات جمنا نوعی تفاوت وجود دارد

دیده بان ایران _محمود اکبری کیا: 40 روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری و شورا های شهر و روستا و هر روز تحلیل های و اخبار متفاوتی را شاهد هستیم. 

محمد باقر قالیباف یکی از محتمل ترین گزینه  های کاندیداتوری انتخابات در بیانه ای اعلام کرد و قصد حضور در انتخابات را ندارم اما همچنان به صورت زیر پوستی تحرکاتی انجام می دهد و نیم نگاهی به فضایی که برای انتخابات شکل خواهد گرفت دارد و همچنان بر دولت یازدهم می تازد و انتقاد می کند.

دکتر عیسی کاکویی دبیر کل حزب آزادگی ایران اسلامی و از یاران نزدیک قالیباف در گفتگو با دیده‌بان ایران با اشاره جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی اظهار داشت: جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی(جمنا) تشکل جدیدی است بین اصولگرایان اما همه اصولگرایان در بین آن نیستند.

وی ادامه داد: اینکه فقط جمنا می تواند کاندیدای اصولگرا معرفی کند و آن هم برتر شود خیلی قابل اعتنا نیست اما به هر حال یک تلاش بین افراد منتسب به جریان اصولگرایی است.

دبیر کل حزب آزادگی ایران اسلامی با بیان اینکه در جمنا هم التهاب و هم نوعی تعجبل و عدم هماهنگی می‌بینیم، افزود: کسی را کاندید می‌کنند و رای می‌دهند درحالی که همان فرد بار‌ها رسمأ اعلام کرده است که برنامه ای برای انتخابات ندارند و نامزد انتخابات نمی شوم.

کاکویی تصریح کرد: افرادی که در جمنا هستند به لحاظ وزنی هم سطح نیستند و تفاوت های زیاد هویتی، ماهیتی دارند.

وی گفت:  متاسفانه افرادی را که در حد وزیر و معاون وزیر نیستند و در این فضا ها کار نکردند تا حد ریاست جمهوری بالا می آوردند که این نوعی تخریب در جایگاه ریاست جمهوری است.

عیسی کاکویی اظهار داشت: مسیر و هسته اصلی گردانندگان این حرکت مثل حرکت دولت نهم است که گفتند باید آدم های جدیدی بیاوریم اما صرفأ دیدگاه آدم ها کافی نیست و باید به توانایی و قابلیت ها فرد هم توجه شود.

کاکویی با اشاره به بیانیه اخیر قالیباف اظهار داشت: به نظر می رسد که مقاصد جمنا را با ایشان در میان نگذاشتند و اینگونه برداشت می شود که در مواضع قالیباف و نوع اقدامات جمنا نوعی تفاوت وجود دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر