کد خبر: 18426
A

پزشکیان: هنوز تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات نگرفته‌ام/ تمام تلاش صداوسیما این است که دولت را ناکارآمد جلوه دهند

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه هنوز کاندیداها به طور کامل معرفی و مشخص نشده‌اند آنچه که بنده از بیرون مشاهده می‌کنم این است که تمام تلاش صداوسیما این است که دولت را ناکارآمد جلوه دهند که این کار درستی نیست.

پزشکیان: هنوز تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات نگرفته‌ام/ تمام تلاش صداوسیما این است که دولت را ناکارآمد جلوه دهند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران مسعود پزشکیان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران به ارائه توضیحاتی درباره احتمال کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: تا این لحظه هنوز تصمیمی در رابطه با کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری نگرفته‌ام.

او در پاسخ به سوالی درباره عملکرد صداوسیما در پوشش انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: به نظر می‌رسد عملکرد صداوسیما در این رابطه منصفانه و صادقانه نیست و این در حالی است که انتظار ما از صداوسیما برخوردی منصفانه و بی‌طرف است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طرفداری از یک جریان خاص و دعوت از گروهی از افراد که تمام تلاششان بزرگنمایی مشکلات و عیب‌های دولت است، از انصاف به دور است.

او تاکید کرد: هیچ دولت، مجلس و حتی هیچ فردی را پیدا نمی‌کنید که از انتقادات مبری باشد و عیبی نداشته باشد. اگر مجلس توانمند بود مشکلات مرتفع می‌شد و حاکمیت یا قوه قضاییه نیز همین‌طور.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با این حساب اگر بخواهیم صرفاً عیب‌جویی کنیم، همه شریک هستیم بنابراین باید دست به دست هم داده و با استفاده از تعیین کارشناسی، علمی و منصفانه در راستای حل مشکلات اقدام کنیم.

پزشکیان تصریح کرد: با وجود اینکه هنوز کاندیداها به طور کامل معرفی و مشخص نشده‌اند آنچه که بنده از بیرون مشاهده می‌کنم این است که تمام تلاش صداوسیما این است که دولت را ناکارآمد جلوه دهند که این کار درستی نیست.

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد صداوسیما نسبت به دولت قبل یادآور شد: اگر بخواهیم به این شکل بحث کنیم، باید بگوییم در ادوار گذشته چگونه عمل شده است و این در حالی است که در دوره قبل گفتند هیچ چیزی نگویید و در حالی که اوایل دولت قبل تاکید می‌شد هنوز اول راه است در پایان دولت نیز می‌گفتند سوال نکنید و حرفی نزنید.

پزشکیان اعلام کرد: با این حساب نه در ابتدای دولت قبل پایشی وجود داشت و نه انتهای آن دولت سوالی مطرح می‌شد اما در حال حاضر از ابتدای دولت سوال مطرح می‌شود و در انتهای کار نیز پایش صورت می‌گیرد. البته در صورتی که پایش‌ها منصفانه باشد، ایرادی نیست اما اینکه دستاورد بزرگ دولت که می‌توانست تاریخ کشور را تغییر دهد، کوچک جلوه داده و دولت را ناکارآمد نشان دهیم، درست نیست.- ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر