کد خبر: 18572
A

احمدی‌نژاد پس از ثبت نام در انتخابات: بقایی سند زنده پاکی دولت من است/توصیه رهبری برای ثبت نام نکردن من در انتخابات به معنای نهی نبود

احمدی‌نژاد پس از ثبت نام در انتخابات گفت:رهبری سفارش کردند در انتخابات شرکت نکنم من هم پذیرفتم ،توصیه ایشان به معنای نهی نبود.

احمدی‌نژاد پس از ثبت نام در انتخابات: بقایی سند زنده پاکی دولت من است/توصیه رهبری برای ثبت نام نکردن من در انتخابات به معنای نهی نبود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمود احمدی‌نژاد که در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات سخن می‌گفت، اظهار کرد: خدا را سپاسگذارم که اینجانب را در  دوران شکوه عظمت ملت ایران به این دنیا آورد، امروز جامعه بشری در استانه تحولات بزرگ به سمت آرمانهای الهی است، ملت ایران ملتی بزرگ شایسته تمدن افرین و تاریخ ساز است و همواره دنبال عزت عدالت، آزادی و کرامت انسانی تلاش کرده است.
 
وی با بیان اینکه افتخار می‌کنم که یک ایرانی هستم، افزود: انقلاب متعلق به مردم است، همه موجودی کشور متعلق به مردم است،باید نظام در خدمت مردم باشد.
 
وی با تاکید بر اینکه ملت همواره پای کار بوده اند، ادامه داد:  ملت در انجام وظایف اجتماعی خود کوتاهی نکرده است، باور من این است که در شرایطی که لایق آن هستیم قرار نداریم،نیازمند وحدت و عزم برای رسیده به جایگاه خود هستیم.
 
به گزارش دیده بان ایران؛ وی با بیان اینکه جزء معدود کسانی هستیم که تمام زندگی ما توسط نهادهای گوناگون و دستگاه های اطلاعاتی بارها شخم زده شده است، گفت: زندگی ما شفاف است.

احمدی نژاد تصریح کرد: علیرغم اینکه فشار گسترده ای به این خادم است که وارد انتخابات شوم اما من به قول اخلاقی خود پایبندم، ثبت نام من برای حمایت از بقایی است.

رییس دولت‌های نهم و دهم با بیان اینکه بقایی مردی است کارآزموده و  در دفاع از حقوق ملت مستحکم است، تصریح کرد: بقایی هر جا بوده تمام وجودش در اختیار مردم بوده است

بقایی سند زنده پاکی دولت من است،من از پاک دستی وی حمایت می کنم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر