کد خبر: 18604
A

جعفرزاده ایمن آبادی: احمدی‌نژاد باز هم حکم رهبری را شکست/ باید با او، بقایی و مشایی برخورد شود

یک نماینده مجلس بر این عقیده است ثبت نام احمدی نژاد به معنای واقعی سرپیچی از حکم حکومتی است و باید با وی به شدت برخورد شود.

جعفرزاده ایمن آبادی: احمدی‌نژاد باز هم حکم رهبری را شکست/ باید با او، بقایی و مشایی برخورد شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص ثبت نام  محمود احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری علی رغم نهی مقام معظم رهبری، گفت:  این کار دقیقا تمرد از نهی رهبری است. فرمان رهبری حکم قانون دارد و حکم حکومتی است و همه باید تبعیت کنند و امیدوارم شورای نگهبان هم با این موضوع قاطعانه برخورد کنند و نتیجه تساهل و تسامح با دولت احمدی نژاد را ببیند.

 
وی ادامه داد: احمدی نژاد همان موقع که بر سر کار بود هم سرپیچ ترین رئیس جمهور در قبال فرامین رهبری بود و به دنبال ایجاد یک فتنه دیگر است . این طغیان یک خودسری بزرگ در کشور است و اگر برخورد نشود بدعت خطرناکی در کشور گذاشته می‌شود. احمدی نژاد فکر می‌کند پایگاه مردمی دارد ! رئیس‌جمهور زمانی پایگاه مردمی دارد که حمایت رهبری و اطاعت از رهبری را داشته باشد و از زمانی که احمدی نژاد توصیه رهبری را زیر پا گذاشت مطمئن باشید دیگر رایی در جامعه ندارد و مردم نیز از این اقدام ناراحت هستند. 
 
جعفرزاده با بیان اینکه احمدی نژاد با این اقدام قطعا نیت ناپاکی دارد، خاطر نشان کرد: حداقل انتظارم رد صلاحیت وی است و در مقاطع بعدی هم باید با وی برخورد شود. اگر در همان زمان جلوی تخلفات احمدی نژاد گرفته  و به دادگاه فراخوانده می‌شد و با وی برخورد می‌شد امروز شاهد چنین رفتارهایی نبودیم که فردی تمام کشور را به سخره بگیرد.

وی ادامه داد: آن موقع که می‌گفتیم احمدی نژاد ماموریت خطرناکی دارد و برای بهم ریختن کشور آمده  و منحرف است کاش به حرفمان توجه می‌شد و اگر در تقاضای رد صلاحیت وی با ما هماهنگی می‌شد، شاهد چنین سرپیچی‌های نبودیم! هرچند معتقدم امروز هم دیر نشده است. باید با احمدی‌نژاد، بقایی و مشایی برخورد شود تا متوجه شوند این کشور قانون دارند و همه امور بر اساس قانون جلو می‌رود. 
 
این فعال سیاسی با اشاره به اینکه نظر رهبری بر عدم حضور احمدی نژاد بود، یادآور شد: نظر رهبری حکم حکومتی است . زمانی که رهبر فقید اسلام سخنی را عنوان می‌‎کند دیگر نباید حرفی خلاف آن گفته شود.حرف رهبری نباید شکسته شود ! احمدی نژاد حرف رهبری را برای چندمین بار شکست و با این کار در حال بدعت گذاری خطرناکی در کشور است. 
 
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هیچ زمان هیچ رئیس جمهوری از فرامین رهبری سرپیچی نکرد، سیدمحمد خاتمی ، آیت الله هاشمی و حسن روحانی و حتی خود رهبری در زمان ریاست جمهوری از مطیع‌ترین روسای جمهور در مقابل حرف رهبری بوده اند. احمدی نژاد که می‌گوید رهبری نهی نکرده و فقط توصیه کرده چه معنایی دارد؟ حرف رهبری یعنی حکم حکومتی و باید کاملا از آن اطاعت کرد.نظر رهبری بر عدم حضور او بوده و حرف و نظر ایشان به معنای قانون است. 
 
جعفرزاده با بیان اینکه چرا شکایت‌ها از احمدی‌نژاد پیگیری نشد، تصریح کرد: چرا دیوان محاسبات و دادستانی وی را به دادگاه فرا نمی‌خوانند؟ این افراد باید بفهمند که کشور قانون دارد ، متاسفانه این افراد هنوز متوجه نشده اند که کشور دارای قانون است. 
 
این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه این اقدام احمدی نژاد جای تعجب نداشت، گفت: با شناخت کاملی که از احمدی نژاد داریم، میدانستیم این بار هم سرپیچی خواهد کرد زیرا سابقه دار است.  
 
وی ادامه داد: یازده روز خانه نشینی وی را فراموش کرده اید؟ انداختن حکم رهبری به کشوی میز یادتان رفته؟ اخراج وزیر اطلاعات از جلسه‌ای که اعلام کرده بود با حکم رهبری حضور دارد را چه کسی فراموش کرده؟ این مرد به دنبال ایجاد یک فتنه دیگر است. من بارها گفتم احمدی نژاد از قِبل فتنه 88 که خودش از سران وی بود نان خورد و اکنون نیز به دنبال ایجاد یک فتنه دیگر است. او باید پاسخ تمام رفتارهایی که کرده است را بدهد.- نامه نیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر