کد خبر: 18689
A

ذوالفقاری: مشاهده تخلفات جزیی انتخاباتی از سوی برخی داوطلبان/ستادهای انتخاباتی تبلیغات خود را در فضای مجازی ساماندهی کنند

رییس کمیته امنیتی ستاد انتخاباتی کشوراعلام کرد: ستادهای تبلیغاتی نامزدها مکلفند تبلیغات خود را در فضای مجازی ساماندهی کنند.

ذوالفقاری: مشاهده تخلفات جزیی انتخاباتی از سوی برخی داوطلبان/ستادهای انتخاباتی تبلیغات خود را در فضای مجازی ساماندهی کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور پس از بازدید ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران عنوان کرد: دستورالعمل کاملی درباره تبلیغات در فضای مجازی تهیه و به استان‌ها ابلاغ شده است. هرکدام از ستادهای انتخاباتی کاندیداها که می‌خواهند کار تبلیغاتی انجام دهند باید بر اساس دستوالعمل‌، کانالی را که می‌خواهند در فضای مجازی ایجاد کنند با شناسه مشخص باشد.

او با تاکید بر اینکه چنانچه در این کانال‌ها مطالبی نوشته شود مسئولان مستقیما متوجه آن ستاد انتخابات در حال انجام کار تبلیغاتی است، گفت: چنانچه خارج کانال مذکور و در سایر سایت‌ها و کانال‌های دیگری هم از این کاندیدا و ستاد انتخاباتی او مطالبی منتشر شود باید بلافاصله درباره آن اظهارنظر و مشخص کند که مطالب مطرح شده متعلق به آنان است یا خیر و چنانچه  مطالب مطرح شده در فضای مجازی مربوط به ستاد انتخاباتی کاندیدا نباشد آن ستاد باید سریعاً طی اطلاعیه‌ای مطالب منتشر شده را تکذیب کند.

رییس کمیته امنیتی ستاد انتخابات کشور در پایان با تاکید بر اینکه ستاد انتخاباتی نامزدها مکلف هستند تبلیغات خود را در فضای مجازی ساماندهی کنند درباره اینکه آیا تاکنون تخلفاتی جود داشته است، گفت: مواردی جزیی از سوی کمیته قضایی مشاهده شده است و قطعا با تخلفات و جرایم برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر