کد خبر: 18730
A

تاج‌گردون: قانون انتخابات ریاست جمهوری در بحث ثبت‌نام ضعف جدی دارد

عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری بر لزوم آسیب‌شناسی قانون انتخابات تاکید کرد و گفت: شرایط نشان داد قانون انتخابات ریاست جمهوری حداقل در مرحله ثبت‌نام ضعف جدی دارد.

تاج‌گردون: قانون انتخابات ریاست جمهوری در بحث ثبت‌نام ضعف جدی دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، غلامرضا تاجگردون پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید اعضای هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایلنا درباره اینکه چرا این روند ثبت نام متقاضیان اینترنتی نمی‌شود، گفت: این کار باید با تایید شورای نگهبان صورت بگیرد تا اجرایی شود ولی هنوز بر سر ساز وکارها و ابزار های آن به توافق نرسیده‌اند.

عضو هیات مرکزی اجرایی انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: من به عنوان شخص حقیقی در این هیات عضو هستم. اما نمی‌توان زیاد  بین شخصیت حقیقی و حقوقی‌مان تفکیک قایل شویم. درخواست من از وزارت کشور، آسیب‌شناسی ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری است تا  قوانین موجود کشور در این رابطه را اصلاح کنیم.

این نماینده مجلس ادامه داد:‌ شرایط نشان داد قانون انتخابات ریاست جمهوری حداقل در مرحله ثبت‌نام ضعف جدی دارد. امیدواریم بتوانیم ضعف‌های موجود را برطرف کنیم چراکه این موضوع مهمی است. ما از طرف شورای نگهبان تایید شده‌ایم که می‌توانیم مورد اعتماد مردم باشیم. هر خدشه‌ای که در انتخابات دیده شود، ما وظیفه خود می‌دانیم که تذکر دهیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر