کد خبر: 18760
A

لیست اصولگرایان برای انتخابات شوراها نهایی شد

در حالی که ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری روز پنجم و آخرین روز خود را می گذراند، اصولگرایان و اصلاح طلبان همزمان برای انتخابات شوراها برنامه ریزی می کنند و در این بین گفته می شود رایزنی ها و تلاش های جریان اصولگرایی به نتیجه رسیده و لیست این طیف برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نهایی شده است.

لیست اصولگرایان برای انتخابات شوراها نهایی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ سایت تابناک نوشت: در حالی که ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری روز پنجم و آخرین روز خود را می گذراند، اصولگرایان و اصلاح طلبان همزمان برای انتخابات شوراها برنامه ریزی می کنند و در این بین گفته می شود رایزنی ها و تلاش های جریان اصولگرایی به نتیجه رسیده و لیست این طیف برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نهایی شده است.
 
 در حالی که دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا 13 مردادماه 96 به پایان می رسد و دوره جدید آن از یک روز بعد یعنی 14 مرداد ماه اغاز می شود، شنیده شده است که اصولگرایان در فاصله 35 روز مانده به انتخابات همزمان ریاست جمهوری و شوراها لیست خود برای شوراهای اسلامی شهر و روستا را به پایان رسانده اند.
 
پروسه ثبت نام از دواطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اسفند ماه سال 95 آغاز شد و تا ساعت 24 ششم فروردین ماه 96 ادامه یافت. طبق آنچه رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرده؛ ۲۸۷ هزار و ۴۵۲ نفر در پنجمین دوره انتخابات شوراى شهر و روستا ثبت نام کرده اند.
 

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در خصوص لیست اصولگرایان برای شورای شهر، گفت: لیست اصولگرایان برای انتخابات شوراهای شهر و روستا نهایی شده است و به زودی اعلام می شود.

 

«احمد کریمی اصفهانی» درباره فعالیت تشکل متبوعش برای انتخابات ریاست جمهوری اظهارکرد: جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار با توجه به عضویت در جبهه پیروان از نظر این تشکل حمایت خواهد کرد و در شرایط فعلی با توجه به عضویت جبهه در جبهه مردمی نیروهای انقلاب با این سازوکار در انتخابات عمل خواهد کرد.
 
وی افزود: جبهه پیروان از ابتدای نامزد مستقلی نداشته از این رو تابع نظر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود‌.
 
دبیرکل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار خاطرنشان کرد: انتظار دیگر احزاب و تشکل های اصولگرا که در جمنا حضور ندارند برای حفظ وحدت٬ موفقیت و پیروزی اصولگرایان در انتخابات وارد جمنا شده و از این سازوکار حمایت کنند تا اصولگرایان پیروز انتخابات باشند.
 
کریمی اصفهانی درباره انتخابات شوراها نیز عنوان کرد: لیست اصولگرایان برای انتخابات شوراها نهایی و تکمیل شده است.
 
وی تاکید کرد:منتظر اعلام تایید صلاحیت ها در انتخابات شوراها هستیم تا پس از آن لیست را اعلام کنیم که طبق برآورد ما طی روزهای آینده لیست نهایی منتشر خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر