کد خبر: 18798
A
عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان:

نحوه حضور در لیست اصلاح طلبان تنها از طریق تکمیل فرم های مربوطه امکان پذیر است

متقاضیان حضور در لیست انتخاباتی شورای عالی سیاسگذاری اصلاح طلبان برای شورای شهر و روستا تنها از طریق مراجعه به سایت این شورا و تکمیل فرم‌های مربوطه می‌توانند اقدام کنند.

نحوه حضور در لیست اصلاح طلبان تنها از طریق تکمیل فرم های مربوطه امکان پذیر است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ ژاله فرامرزیان در همین رابطه اظهار کرد: مراجعات متعددی وجود داشته و سوال شده که آیا راه دیگری جز ارسال رزومه به آدرس الکترونیکی شورا برای قرار گرفتن در لیست انتخاباتی شوراهای شهر و روستا که توسط شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان ارائه می شود، وجود دارد یا خیر؟

وی در همین رابطه پاسخ داد: جز تکمیل فرمهای ارائه شده که در سایت شورای عالی قرار گرفته و ارسال آن به آدرس الکترونیکی  shorali.com@gmail.comهیچ راه دیگری برای بررسی رزومه های متقاضیان وجود ندارد.
این عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت:تکمیل این فرم ها و اطلاعاتی که در  آن قرار گرفته ضروری است و متقاضیان باید پس از تکمیل، فرم ها را به آدرس الکترونیکی ارائه شده ارسال کنند.
فرامرزیان همچنین گفت: پس از تکمیل فرم‌ها اطلاعات و مشخصات متقاضیان در شورای عالی بررسی می شود و نتیجه متعاقباً اعلام خواهد شد.
وی در تکمیل این گفته ها نیز تصریح کرد: دلیل ضرورت تکمیل این فرم‌ها این است که ابتدا اشخاص باید متقاضی حضور در لیست شورای عالی باشند.-ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر