کد خبر: 18816
A

آیت‌الله مدرسی: شورای نگهبان تلاش می‌کند داوطلبان را با حداقل صلاحیت‌ها تایید کند

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان تلاش می‌کند هر کسی با حداقل صلاحیت‌ها را تایید کند.

آیت‌الله مدرسی: شورای نگهبان تلاش می‌کند داوطلبان را با حداقل صلاحیت‌ها تایید کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آیت‌الله مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان پیش از ظهر امروز یکشنبه (27 فروردین) در مراسم آغاز به کار ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در سخنانی گفت: ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات مثل همیشه با بهترین وجه تشکیل شده است، مهم آن است که این انتخابات و هر انتخابات دیگری وظایفی برعهده دولت، ملت و شورای نگهبان و هر کسی که به نوعی مسئولیت داشته‌، گذاشته شده و امانتی است که باید این امانت به دست اهلش سپرده شود.

وی افزود: همه باید انشاءالله و به خصوص مردم به وظیفه خود بر اساس رضای خدا عمل کنیم، شرکت در انتخابات ریاست جمهوری وظیفه است زیرا در مسیر تقویت نظام و پی‌ریزی برای آینده‌ای قوی‌تر برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

مدرسی یزدی با تاکید بر اینکه مردم باید بهترین و عالیترین انتخاب را در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند اظهار داشت: بحمدالله در نظام اسلامی همواره انتخابات با خوبی و پاکی برگزار شده است.

وی همچنین برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران را به هیچ وجه با دیگر کشورها قابل قیاس ندانست و تاکید کرد: شورای نگهبان نیز بر اساس وظیفه‌اش در قانون اساسی تلاش می‌کند که هر کس حداقل صلاحیت و استاندارد را داشته، تایید صلاحیت شود که این امر نیز بر اساس قدرت و نظرات اعضای شورای نگهبان خواهد بود.

وی همچنین از مردم خواست که آن کسی که سقف صلاحیت دارد و دارای بالاترین جایگاه در بین دیگر کاندیداهاست را تایید کنند تا چشم دشمنان و آنانی که نمی‌خواهند آزادی مردم ایران را ببینند کور کنند.-تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر