کد خبر: 18919
A
عضو شورای مرکزی جنما در گفت و گو با دیده بان ایران؛

جمنا در مورد کاندیدای واحد به جمع بندی نرسیده است/ مشخص نیست که جبهه مردمی به یک کاندیدای واحد برسد، شاید با چند گزینه در انتخابات ریاست جمهوریحضور پیدا کند

جوکار عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی تصریح کرد: در شرایط فعلی هرگونه تصمیم گیری عجولانه درباره نامزد نهایی خطای راهبردی خواهد بود و هیچ تصمیمی گرفته نشد.

جمنا در مورد کاندیدای واحد به جمع بندی نرسیده است/ مشخص نیست که جبهه مردمی به یک کاندیدای واحد برسد، شاید با چند گزینه در انتخابات ریاست جمهوریحضور پیدا کند

دیده بان ایران - محمود اکبری کیا: جمنا با همه تشکیلات وسیع خود به یک نتیجه مشترک نرسیده است. این را اصولگرایانی می گویند که با توجه به همه نقاط اشتراکی که برای رسیدن به یک ساز و کار واحد دارند هنوز نمی دانند که چه کسی را باید برای دوئل با حسن روحانی به میدان بفرستند. برخی ابراهیم رئیسی را نامزد اصلح می دانند و عده ای دیگر با سلام و صلوات به دیدار شهردار تهران می روند تا او را برای ماندن در میدان رقابت راضی کنند. اما با این حال آن چه که مشخص است همه نامزدهای جمنا در میدان خودشان را برای تخریب دولت روحانی آماده می کنند.

محمد صالح جوکاریکی از اعضای جمنا در همین رابطه و در پاسخ به این سوال خبرنگار دیده بان ایران که «بالاخره پس از برگزاری چندین جلسه نامزد نهایی شما چه کسی خواهد بود» می گوید: در شرایط فعلی فضای جامعه فضای انتخاباتی نیست و کاندیداها باید خودشان را برای مردم معرفی و مردم نسبت به آنها آشنا شوند که این شناخت مردم در سبد رای کاندیدا ها تأثیر گذار است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که در جامعه است و اقبالی که مردم نسبت به کاندیدایی دارند تصمیم نهایی جبهه اتخاذ می شود.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی تصریح کرد: در شرایط فعلی هرگونه تصمیم گیری عجولانه درباره نامزد نهایی خطای راهبردی خواهد بود و هیچ تصمیمی گرفته نشد.

جوکار افزود: آنچه که گفته شده که جمنا نظر به کاندیدای خاصی است دارد این طور نیست و هنوز در مورد هیچ کس به جمع بندی نرسیده ایم.

وی با بیان اینکه شاید به کاندیدای واحد نرسیم و شرایط طوری باشد که به گونه دیگری عمل کنیم گفت: مشخص نیست که جبهه مردمی به یک کاندیدای واحد برسد، و شاید صلاح بر این باشد که با چند گزینه به سمت انتخابات بروند.

جوکار در پایان تاکید کرد : هر تصمیم گیری و تحلیلی در حال حاضر اشتباه است و باید فضای واقعی را در نظر بگیریم و با اون اساس تصمیم گیری کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر