کد خبر: 19006
A

مقایسه احمدی‌نژاد با بنی‌صدر در مجلس و درخواست برای ردصلاحیتش/صداوسیما مرغ عزا و عروسی است

نماینده اصولگرای مجلس در مورد تأیید یا ردصلاحیت احمدی‌نژاد از تجربه کشور در برخورد با بنی صدر سخن به میان آورد و گفت:شورای نگهبان مر قانون را رعایت کند، کسی که مطابق قانون صلاحیت ندارد، رد کنید، هیچ اتفاقی در کشور نمی افتد

مقایسه احمدی‌نژاد با بنی‌صدر در مجلس و درخواست برای ردصلاحیتش/صداوسیما مرغ عزا و عروسی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از خبرآنلاین، محسن کوهکن نماینده اصولگرای مجلس دهم، در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز-چهارشنبه،‌30 فروردین- گریزی به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و موضوع رد یا تأیید صلاحیت احمدی‌نژاد داشت.

او با اشاره به صحبت‌های دیروز قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان که گفته بود،‌اگر شورای نگهبان احمدی ن‍ژاد را تأیید صلاحیت کند، من از مجلس استعفا می‌دهم گفت: من حرف آن دوستم را نمی‌زنم که اگر فلان آقا را تایید کنید من استعفا می‌دهم من می‌گویم شورای نگهبان مر قانون را رعایت کنید کسی که مطابق قانون صلاحیت ندارد رد کنید و هیچ اتفاقی در کشور نمی افتد،‌ما تجربه کردیم در این کشور فردی که رئیس جمهور بوده و ارتش و نظام را در زمان جنگ تا مدتی فرماندهی می کرد،‌مجلس به او عدم کفایت سیاسی داد و او از کشور فرار کرد.

کوهکن خطاب به داوطلبان گفت: برادران عزیز! کسی که خود را برای به دست گرفتن سکان اجرایی آماده میکند طراز سخن او باید در این سطح باشد،‌ نباید این گونه باشد که وقتی حرف میزند طوری بگوید که یک شب همه مشکلات را حل می کند،این خیانت به باورهای مردم است. کی قرار است فرهنگ گفتمان خودمان را اصلاح کنیم؟

او ادامه داد: برادری که امروز کاندیدا شده است در پایان دولت یازدهم می گفت، این دولت یک کار خوب انجام نداد،‌الان هم به شما همین را میگویند، هم حرف تو غلط بود هم کسی که امروز این حرف را می‌زند. خطاب بعدی من به جناح ها است،‌در این برهه در انتخابات،  فرصت طلبی هر جناح که رقیب را متهم به تندروی کند ممنوع است و فلذا احدی حق ندارد برای جمع کردن رای افرادی از جامعه، جناحی را به تندروی محکوم کند.

کوهکن در پایان صحبت‌هایش به جایگاه صدا و سیما در انتخابات اشاره کرد و گفت: صدا و سیما مرغ عزا و عروسی است،‌ اگر سفر رئیسی جمهور را پوشش ندهد،‌ آنها اعتراض می‌کنند اگر پوشش دهد یک کاندیدای دیگر نامه می نویسید.

این نماینده مجلس دهم، به حاشیه‌های مناظره‌های سال 88 نیز گریزی زد: مناظره ها مهم است،‌ در حاشیه مناظره باید گروه کارشناسی بگذارید اگر کاندیدایی حرف غیر کارشناسی زد،‌مودبانه او را به چالش بکشید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر