کد خبر: 19010
A

کنایه کواکبیان به کاندیداتوری بقایی و احمدی‌نژاد:ای کاش تست سلامت روانی هم شرط ثبت‌نام بود

نماینده اصلاح طلب مجلس با اشاره به ثبت نام بقایی و احمدی‌نژاد گفت:ای کاش برای داوطلبان ریاست جمهوری علاوه بر تست سلامت جسمی، گواهی تست سلامت روانی هم شرط می گذاشتند تا مشخص شود چرا آقایان دچار توهم شده‌اند،.

کنایه کواکبیان به کاندیداتوری بقایی و احمدی‌نژاد:ای کاش تست سلامت روانی هم شرط ثبت‌نام بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ مصطفی کواکبیان در نطق میان دستور امروز- 30 فروردین، چهارشنبه- گفت: همانگونه که رهبری در مورد انتخابات در سخنان اول سال فرمودند، آنچه برای ایشنان مهم است مشارکت مردم در روز 29 اردیبهشت است،‌از جمله مهم ترین اهداف ما در انتخابات پیشرو همین است زیرا اعتقاد داریم که حضور افرادی همچون من می تواند به حضور حداکثری کمک کند.

او ادامه داد: از مردم میخواهم گلایه گذاری ها را کنار گذاشته و همه در انتخابات با شور و شوق شرکت کنند.هر یک از قوا که بخواهد موجبات کاهش حضور مردم را فراهم سازد خلاف خواست رهبری و قانون است.انتخابات هر چه رقابتی تر باشد بهتر است اما  دلخوری ها و تنگ نظری ها هیچ گاه از نظر مردم پاک نمی‌شود.

کواکبیان در نطق خود اشاره‌ای هم به عملکرد شورای نگهبان در تأیید صلاحیت‌ها داشت. او اظهار کرد: شورای نگهبان باید نقش تاریخی خود را ایفا کند،‌ احراز یا عدم احراز صلاحیت حتما براساس شاخص هایی باشد که علاوه بر پاسخگویی نزد خداوند، افکار عمومی را هم مجاب کنند.

او در مورد حضور احمدی نژاد و بقایی در انتخابات گفت: شک ندارم جریان وابسته به رئیس دولت دهم، بر فرض تایید صلاحیت جای هیچ نگرانی برای نظام ندارد زیرا امروزه حتی طرفدارهای دو آتش ایشان همچون جبهه پایداری، از احمدی‌نژاد اعلام برائت کردند. ای کاش برای داوطلبان ریاست جمهوری علاوه بر تست سلامت جسمی، گواهی تست سلامت روانی هم شرط می گذاشتند تا مشخص شود چرا آقایان دچار توهم شده اند،‌ مردم ما و علاقمند به ولایت فقیه هیچ گاه فریب افزایش یارانه ها نخواهد خورد. این جریان سیاسی یک مرده است که حتی یک حزب معمولی هم حاضر نیست اسم آن ها را بر زبان بیاورد.

کواکبیان نطق خود را اینگونه تمام کرد: به عنوان یک اصلاح طلب که معتقد به نظام و رهبری و ختم امام هستم میگویم که برخلاف گفته های در انتخابات ما اصلاح طلبان برای خدمت به مردم هماهنگیم.

مطهری هم در پایان نطق او، اشاره ای به ثبت نام این چهره اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری کرد و گفت: آقای کواکبیان یک نوع تبلیغ انتخاباتی هم شد.- خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    آقای کواکبیان،هر موقع شما را می بینم یاد همین حرفتون می افتم...تست!!!ولی برای خودت
    نمایندگان متوهم!!!

ارسال نظر