کد خبر: 19023
A

رییسی و قالیباف به مجلس می‌روند

نماینده مردم رودسر از حضور رییسی و قالیباف به عنوان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در فراکسیون نمایندگان ولایی خبرداد.

رییسی و قالیباف به مجلس می‌روند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اسدالله عباسی با اشاره به برگزاری جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی با دو کاندیدای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری در هفته‌های آتی اعلام کرد: قرار است آقایان رییسی و قالیباف در هفته‌های آینده با حضور در فراکسیون نمایندگان ولایی دیدگاه‌ها و نظرات خود را در رابطه با حضور در انتخابات ریاست جمهوری برای نمایندگان تشریح کنند.

او در واکنش به این سوال که آیا فراکسیون نمایندگان ولایی از یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری حمایت خواهد کرد و به طور کلی به بحث انتخابات ورود می‌کند یا خیر؟ گفت: به هر حال این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد و بررسی و جمع‌بندی در رابطه با این که اساسا به بحث انتخابات ورود کنیم یا خیر و همچنین این که از یکی از کاندیداها حمایت کنیم رأی‌گیری خواهد شد و تصمیم نهایی را اعلام می‌کنیم.

نماینده اصولگرای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر باید منتظر بمانیم که کدامیک از کاندیداها از سد شورای نگهبان رد خواهند شد و پس از آن در صورتی که قرار به ورود فراکسیون نمایندگان ولایی به بحث انتخابات باشد تصمیم خواهیم گرفت از کدا م یک از کاندیداها حمایت کنیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در پاسخ به این سوال که آیا این فراکسیون مستقل از جمنا تصمیم خواهد گرفت، گفت: قطعا این گونه خواهد بود چرا که جمنا تشکیلاتی مستقل از فراکسیون نمایندگان ولایی است و این فراکسیون مختص مجلس خواهد بود و طبیعتا مجلس نیز برای خود اراده‌ای خواهد داشت و تصمیم خواهد گرفت.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: فراکسیون نمایندگان ولایی درباره اینکه از کدام یک از کاندیداها حمایت کند تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر