کد خبر: 19152
A

پیشنهاد زنده نبودن مناظره های انتخاباتی را شورای نگهبان داد یا دادستان کل کشور؟

برخی گمانه‌زنی‌ها هم حاکی از این است که این پیشنهاد پیش از قطعی شدن بررسی صلاحیت‌ها و احتمال حضور احمدی‌نژاد در مناظره‌ها مطرح شده است. اما حالا با قرار گرفتن نام احمدی‌نژاد در میان اسامی احراز صلاحیت نشده، احتمال تجدید نظر کمیسیون در تصمیم خودش افزایش یافته است.

پیشنهاد زنده نبودن مناظره های انتخاباتی را شورای نگهبان داد یا دادستان کل کشور؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، روزنامه اعتماد با اشاره به بگومگوها در باره مناظرات انتخاباتی نوشت: این تصمیم در کمیسیون پنج نفره با پیشنهاد چه کسانی اتخاذ شد؟ علاوه بر دو نماینده دولت که مخالفت خودشان را با این تصمیم اعلام کردند علی عسگری، رییس صدا و سیما هم مخالفت خودش را با این تصمیم بیان کرد و خواستار تجدید نظر در این تصمیم شد.

علی‌عسکری اعلام کرد: با وجود اصرار رسانه ملی برای پخش زنده مناظره‌های انتخاباتی متاسفانه کمیسیون تبلیغات انتخابات با این پیشنهاد مخالفت و پخش غیرزنده مناظره‌ها را تصویب کرد. امیدواریم با توجه به اینکه زنده بودن پخش مناظره‌ها جزو ذات این‌گونه برنامه‌هاست کمیسیون تبلیغات با درک انتظار افکار عمومی از رسانه ملی، پیشنهاد صدا و سیما مبنی بر پخش زنده مناظره‌ها را مجددا بررسی و تصویب کند. 
با این حساب ظاهرا پیشنهاد پخش ضبط شده مناظرات انتخاباتی را باید دادستان کل کشور یا شورای نگهبان مطرح کرده باشند. برخی گمانه‌زنی‌ها هم حاکی از این است که این پیشنهاد پیش از قطعی شدن بررسی صلاحیت‌ها و احتمال حضور احمدی‌نژاد در مناظره‌ها مطرح شده است. اما حالا با قرار گرفتن نام احمدی‌نژاد در میان اسامی احراز صلاحیت نشده، احتمال تجدید نظر کمیسیون در تصمیم خودش افزایش یافته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر