کد خبر: 19228
A

عضو جمنا: نامزدهای جمنا امضا داده اند به نفع یک نفر کنار بروند

رضا روستا آزاد؛ عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) گفت: برای اینکه تجارب تلخ گذشته پیش نیاید از دو نامزد اصلی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری (قالیباف و رئیسی) به اضافه میرسلیم امضا گرفتیم و آنان متعهد شدند به سود دیگری کنار بروند تا پیروزی در انتخابات محقق شود.

عضو جمنا: نامزدهای جمنا امضا داده اند به نفع یک نفر کنار بروند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رضا روستا آزاد شامگاه شنبه در تجمع مردمی هواداران رییسی در مسجد اعظم اهواز به آرایش سیاسی انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: هم اکنون 2 نامزد مورد حمایت جمناست ولی به گونه ای پیش خواهیم رفت که در صورت اقبال و گرایش مردم که از طریق نظرسنجی (پس از مناظره ها) قابل احصا می باشد باید نامزدی که اقبال کمتری دارد به نفع نامزدی که اقبال بیشتری دارد کنار برود تا مثل گذشته ، آرا شکسته نشود.
 وی با اشاره به تجارب گذشته در شکستن آرا و نبود انعطاف پذیری نامزدها برای کنار کشیدن از صحنه انتخابات به سود نامزد دیگر در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری گفت:باید انعطاف پذیر بود چیزی که در جناح مقابل بخوبی وجود دارد که نمونه آن کنار کشیدن آقای عارف به سود روحانی و ریختن گلدان آرا عارف در سبد آرا روحانی بود که منجر به پیروزی روحانی در انتخابات شد. 
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره و اظهار کرد : در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب، باید یک حماسه در شان نظام اسلامی خلق کنیم.
 وی با بیان اینکه یک کارزار انتخاباتی پیش رو داریم و باید از فرصت بدست آمده که همان اقبال مردمی به جمناست استفاده کرد تا یک رئیس جمهوری ولایی انتخاب شود افزود: تشتت آرا ، نزاع و عدم انعطاف پذیری سم مهلکی است که باید از آن پرهیز کرد.
روستا آزاد جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی را سرمایه ای اجتماعی و ارزشمند توصیف کرد و گفت: باید از این سرمایه در جهت تحقق اهداف نظام و انقلاب و منویات رهبرمعظم انقلاب استفاده کرد.
وی تاکید کرد که چنانچه در انتخابات 29اردیبهشت پیروز نشویم تازه شروع کار ماست و خود را برای رقابت های سیاسی آینده با پشتوانه مردمی آماده خواهیم بود.
وی با بیان اینکه اگر در انتخابات شکست بخوریم نتیجه آن را می پذیریم و به هیچ عنوان وارد اعتراض خیابانی که خواست دشمن برای شکل گیری فتنه دیگری همچون فتنه 88 است نخواهیم شد از جناح مقابل نیز خواست در صورت شکست ، آن را بپذیرد و به قانون که فصل الخطاب است تمکین کند.
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه های دشمن برای ایجاد ناامنی پس از انتخابات 29اردیبهشت از جمله آمریکایی ها و تحرکات منافقین و داعش اظهار داشت: هوشیاری و وارد نشدن به دام دشمن وعوامل نفوذی آن همه توطئه های بدخواهان را خنثی خواهد کرد.
وی به ادعای یک مقام آمریکایی که گفته بود ما از ظرفیت فتنه 88 بخوبی استفاده نکرده و شورش های پس از انتخابات را تداوم ندادیم تا منجر به سقوط نظام ایران شود افزود: آمریکایی ها مترصد فرصتی برای تکرار فتنه و آشوب در ایران هستند ولی این ما هستیم که با هوشیاری خود اجازه چنین کاری را به آنان ندهیم. 
به گزارش ایرنا این همایش انتخاباتی با عنوان 'حماسه حضور، تجمع بزرگ حامیان ولایت' با فراخوانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شاخه خوزستان در فضای مجازی و با حضور حدود 2 هزار نفر برگزار شد.ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر