کد خبر: 19233
A

روحانی: وفای به عهد برای دولت تدبیر و امید بسیار مهم است

رئیس جمهوری: از جمله اهداف حضور ما در قزوین پیگیری مصوبات سفر نخست و افتتاح بخشی از طرح های مربوط به آن سفر است، چرا که وفای به عهد برای دولت تدبیر و امید بسیار مهم است.

روحانی: وفای به عهد برای دولت تدبیر و امید بسیار مهم است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در بدو ورود به قزوین در ایستگاه راه آهن این شهر در جمع خبرنگاران افزود: بسیار خوشحالم که امروز در میان مردم قزوین و در این شهر تاریخی و فرهنگی حضور دارم. 
رئیس جمهوری افزود: شرکت در اجلاس مجمع شهرهای اسلامی بخشی از برنامه های سفر امروز به قزوین است. 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی ادامه داد: افتتاح چندین طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی و دیدار با جمعی از مردم، نخبگان و فعالان سیاسی از دیگر بخش های این سفر است. 
در این سفر حمید چیت چیان وزیر نیرو، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، بیژن زنگنه وزیر نفت، محمود واعظی وزیر ارتباطات، ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز به همراه رئیس جمهوری حضور دارند و ازطریق ویدئو کنفرانس چندین طرح صنعتی و عمرانی به بهره برداری خواهد رسید. 
دیدار مردمی در سالن ورزشی شهید سرلشکر بابایی پایان بخش سفر یک روزه دکتر روحانی به استان قزوین خواهد بود.
نخستین سفر رئیس جمهوری به قزوین در قالب سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید، مهر ماه سال گذشته انجام شده بود.
در سفر امروز رئیس جمهوری به قزوین قرار است 735 طرح مختلف به طور همزمان با 26 هزار و 666 میلیارد ریال با سه هزار و 816 نفر اشتغال زایی به بهره برداری رسیده و یا کلنگ زنی شود.-ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر