کد خبر: 19318
A

عضو جبهه پایداری: در نظرسنجی ها، بعضی روزها رئیسی بالا می رود، بعضی روزها قالیباف

موسوی لارگانی؛ عضو جبهه پایداری با بیان اینکه دیدار رئیسی و جلیلی برای تعامل بیشتر و درجهت رفع تفرقه بین اصولگرایان صورت گرفته است گفت: رئیسی از ظرفیت جلیلی در بدنه دولت خود استفاده خواهد کرد.

عضو جبهه پایداری: در نظرسنجی ها، بعضی روزها رئیسی بالا می رود، بعضی روزها قالیباف

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ عضو جبهه پایداری با بیان اینکه دیدار رئیسی و جلیلی برای تعامل بیشتر و درجهت رفع تفرقه بین اصولگرایان صورت گرفته است گفت: رئیسی از ظرفیت جلیلی در بدنه دولت خود استفاده خواهد کرد.

سیدناصر موسوی‌لارگانی عضو جبهه پایداری در بیان هدف از دیدار رئیسی با جلیلی اظهار کرد: شاید این جلسه‌ای که برگزار شده است برای تعامل بین کاندیداهای اصولگرا و رفع تفرقه بین نیروهای انقلابی این جناح که در دوره‌های گذشته انتخابات وجود داشته و باعث شده است که دیگران برنده این میدان باشند در جهت رسیدن به نتیجه مطلوب صورت گرفته باشد.

 

وی در مورد این احتمال که سعید جلیلی ممکن است برای سمت معاون اول رئیسی انتخاب شود، افزود: آقای جلیلی در دولت گذشته در حوزه انرژی هسته‌ای  فعالیت‌های بسیار خوبی داشته و تجربیات ارزشمندی را کسب کرده است بنابراین شاید آقای رئیسی از ظرفیت وی به دلیل تجربه و برنامه‌هایی که دارد در بدنه دولت خود استفاده کند.

این عضو فراکسیون ولایت در پیش‌بینی اینکه بین قالیباف و رئیسی کدام یک در عرصه رقابت انتخاباتی تا پایان باقی خواهد ماند، تصریح کرد: تاکنون نتیجه نظرسنجی‌ها متفاوت بوده است به این معنا که بعضی از روزها آقای رئیسی در نظرسنجی‌ها بالاتر قرار می‌گیرد و بعضی روزها نیز آرای آقای قالیباف بالاتر رفته است بنابراین اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب نظرشان این است تا روزهای پایانی که مناظره‌ها برگزار شده و نظرسنجی‌ها کامل شود هر کدام که مقبولیت بیشتر و قدرت رای‌آوری بالاتری داشته باشد در صحنه باقی خواهد ماند.

موسوی‌لارگانی در پاسخ به اینکه رئیسی، قالیباف و میرسلیم هر سه تاکید دارند که تا پایان انتخابات در عرصه رقابت باقی می‌مانند آیا این موضوع برخلاف هدف اصلی جمنا برای حفظ وحدت بین اصولگرایان در جهت انتخاب کاندیدای واحد نیست، خاطرنشان کرد: آقای میرسلیم که اصلا به دلیل عدم‌حضورش در بین گزینه‌های معرفی شده ازسوی جمنا گفته که تعهدی را امضا نکرده است ولی بنده بعید می‌دانم که آقایان قالیباف و رئیسی بخواهند با یکدیگر رقابت کنند.انتخاب

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر