کد خبر: 19323
A
رییس مرکز پژوهش های مجلس:

برخی سخنان از سوی نامزدها تنها ژست‌های تبلیغاتی است/ ضرورت برنامه محور بودن تبلیغات انتخاباتی

رییس مرکز پژوهش های مجلس گفت: برخی سخنان از سوی کاندیداها تنها ژست‌های تبلیغاتی است و مسیر تهدید پاسخگو نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، "کاظم جلالی" رئیس فراکسیون مستقلان ولایی، با اشاره به آغاز مناظرات و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: شخصی که در سطح ریاست جمهوری کاندیدا می‌شود باید اخلاقش در تراز تمدن ایران و دین بزرگی مانند اسلام باشد.

 

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس تریح کرد: مردم باید به این موضوع توجه کنند که کدام یک از نامزدها اخلاق‌مدار بوده و بیشتر ضوابط اخلاقی را رعایت می‌کنند، نامزدهای انتخاباتی که می‌خواهند نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی باشند باید ملتزم‌ترین فرد به قانون، مبانی اسلامی و اخلاق هم باشند.

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید به سوی برنامه محوری پیش بروند، اظهار داشت: این‌که مدام در سوابق یکدیگر کنکاش کرده و یکدیگر را تخریب کنند، اقدام مناسبی نخواهد بود زیرا هر شخصی در سوابق خود نکات مثبت و منفی دارد.

 

وی ادامه داد: آ‌نها باید تبلیغات خود را براساس برنامه ارائه کنند، این‌که برخی کاندیداها اینگونه القا کنند که می‌توانند یک شبه مشکلات را حل کنند اقدام غلطی است و نباید این مسیر برای آن‌ها هموار باشد.

 

جلالی با تاکید براینکه در مناظره‌ها و تبلیغات کاندیداها باید واقعیت‌ها و مشکلات کشور را دید، گفت: نباید دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی ایران را طی این چهل سال گذشته کاملا نادیده گرفت، برخی در انتخابات گذشته هم به نوعی اعلام می‌کردند که در کشور هیچ اتفاق و اقدام مثبتی صورت نگرفته است حال آن‌ها می‌خواهند اقدامات مثبت را انجام دهند.

 

رئیس فراکسیون مستقلان ولایی این‌گونه اقدامات را از سوی نامزدهای انتخاباتی ظلم در حق جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دستاوردهای نظام را نباید نادیده گرفت، برخی سخنان از سوی کاندیداها تنها ژست‌های تبلیغاتی است و بنده معتقدم مسیر تهدید و تخریب پاسخگو نخواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر