کد خبر: 19364
A

عذر خواهی داعش از رژیم صهیونیستی!

«موشه یعلون» وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که (گروه تروریستی) داعش از این رژیم به خاطر حمله به یک پایگاه نظامی اسراییل (رژیم صهیونیستی) عذرخواهی کرد.

عذر خواهی داعش از رژیم صهیونیستی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ مرکز اطلاع رسانی فلسطین امروز (چهارشنبه) گزارش داد: یعلون اعلام کرده که (تروریست های) داعش فقط یک بار به سمت پایگاه های ارتش اسرائیل (رژیم صهیونیستی) مستقر در بلندی های (اشغالی) جولان تیراندازی کرده است.
روزنامه صهیونیستی معاریو نیز به نقل از موشه یعلون نوشت: تنها یک مرتبه از مناطق تحت سیطره داعش در سوریه به سمت بلندی های (اشغالی) جولان تیراندازی شده است که داعش سریعا از اسراییل (رژیم صهیونیستی) عذرخواهی کرده است. 
بحران سوریه در سال 2011 به منظور ضربه زدن به مقاومت اسلامی ضدصهیونیستی که سوریه نیز جزو اعضای موثر آن است، آغاز شد.
کشورهای آمریکا، ترکیه، عربستان، قطر و رژیم صهیونیستی از به وجود آورندگان، حامیان و تجهیزکنندگان گروه های تروریستی در سوریه به ویژه داعش هستند و بحران سوریه نیز به منظور تامین امنیت رژیم صهیونیستی انجام شده است.
تاکنون هزاران تروریست زخمی شده در سوریه با ورود به سرزمین های اشغالی توسط پزشکان صهیونیست معالجه و پس از درمان دوباره به برای ادامه جنایات خود علیه مردم مظلوم سوریه وارد این کشور شده اند. - ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر