کد خبر: 19403
A

جعفرزاده: هاشمی طبا خودش شوکه است که چرا تایید صلاحیت شده است/ قالیباف کنار نرود خودش ضرر می‌کند

نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس با بیان این که «اگر قالیباف به نفع رئیسی کنار نرود، در ابتدا اولین چوب را از اصولگرایان خواهد»، در مورد میرسلیم، گفت:بنده از اولین برنامه ایشان در تلویزیون خیلی لذت بردم حداقل به دل می‌نشیند.

جعفرزاده: هاشمی طبا خودش شوکه است که چرا تایید صلاحیت شده است/ قالیباف کنار نرود خودش ضرر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نایب رئیس فراکسیون مستقلین به ارزیابی صحنه رقابت انتخابات پرداخت و گفت: آقای قالیباف امتیازی در اصولگرایان ندارد ضمن اینکه وضعیت او در شهر تهران هم همینطور است. بنابراین همه اصولگرایان انتظار دارند که آقای قالیباف به نفع آقای رئیسی کنار برود. اینکه آقای رئیسی چقدر می تواند اقبال داشته باشد یا نداشته باشد را نمی دانم.

 وی با اشاره به حضور اولین نامزد حزبی در انتخابات 96، خاطرنشان کرد: از آقای میرسلیم تشکر می کنم که اخلاق مدارانه عمل می کند و این خیلی خوب است. اولین بار است که یک کاندیدا به صورت حزبی در عرصه انتخابات حضور پیدا کرده و بنده از اولین برنامه ایشان در تلویزیون خیلی لذت بردم حداقل به دل می نشیند و شیوه اش خوب است البته این به معنا نیست که رئیس جمهور شود اما یک مقدار سبد رایش بالا می رود و متدش متد خوبی است.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ادامه داد: آقای هاشمی طبا خودش شوکه است که چرا تایید صلاحیت شده چون هم تراز ایشان خیلی ها بودند که تایید نشدند و هیچ دلیلی برای آن مشخص نیست. آقای جهانگیری طبیعتا مکمل آقای روحانی است و از این حیث حضور پیدا کرده است.پیش بینی ما این است که آقای روحانی بدون مشکل رای می آورد.

جعفرزاده با اشاره به کاندیداهایی که در نهایت در صحنه انتخابات خواهند ماند، تاکید کرد: به نظر بنده در نهایت در صحنه انتخابات ریاست جمهوری سال 96 آقای روحانی و آقای رئیسی می مانند.

وی همچنین با ابراز خشنودی از برگزاری زنده مناظرات، یادآور شد: مناظره ها که به صورت زنده برگزار می شود مورد استقبال عمومی است و امیدوارم که آقایان یک الگویی از مناظره های زنده بتوانند طرح کنند و جا بیاندازند. اینکه مناظره ها بر اساس اخلاق و همه جانبه باشد اینها چیزهای خوبی است.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین در پاسخ به اینکه "با توجه به تجربه 92 احتمال می دهید که آقای قالیباف به نفع آقای رئیسی کنار برود؟"، تصریح کرد: اگر قالیباف به نفع رئیسی کنار نرود خودش ضرر می کند و متحمل هزینه بسیار بالایی خواهد شد. حداقل اگر این کار را نکند و کنار نرود در ابتدا اولین چوب را از اصولگرایان خواهد خورد چون اصلاح طلبان که اصلا به او رای نخواهند داد و اگر اصولگرایان هم بخواهند به او حمله کنند برایش خوب نخواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به اینکه اگر رئیسی احتمال شکست بدهد آیا کنار می رود؟، اظهارداشت: پس از الان آقای رئیسی کنار بکشد چون یک بچه هم می داند که آقای رئیسی شکست می خورد.  یعنی آقای رئیسی این تحلیل را ندارد؟ اصولگرایان برای اینکه یک کاندیدایی داشته باشند و بتوانند در انتخابات شرکت کنند آمده اند و فکر نمی کنم با هدف پیروزی آمده باشند.

جعفرزاده، افزود: آقای رئیسی بنا بر آنچه که گفته است آمده تا آخر بماند. اول رئیسی برای مردم حل کند که چطور امام رضا(ع) را رها کرد و به دنبال جایگاه ریاست جمهوری آمد. چون مسئولین ما افتخارشان این است که در هرجایی که مسئول هستند می روند و خادم امام رضا می شوند بعد یکی که خادم امام رضا است آن هم با حکم رهبری آن را رها می کند و برای ریاست جمهوری می آید. فکر می کنم این چیزی است که آقای رئیسی باید در مناظره حل کند.

وی با بیان اینکه انتخابات دو قطبی خواهد شد، گفت: فی نفسه دوقطبی شدن انتخابات بلا اشکال است اما دو قطبی باید مثبت  و سازنده باشد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین با اشاره به برنامه کاندیداها، اظهارداشت: آقای رئیسی سابقه اجرایی ندارد بلکه یک سابقه قضایی دارد باید برنامه دهد ببنیم چه کاری می خواهد انجام دهد.برنامه ای که آقای قالیباف داد، اصلا برنامه نبود. شعار هم نبود چون شعار هم در قالب یک عقلانیتی است. اعتماد آنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    شعار حل مشکلات در صد روز در سال 92 و انکار آن در پایان دوره ریاست جمهوری در سال 96 توسط حسن روحانی عقلانی بود؟!
    آقای رئیسی رای دارد ..
    رای بالایی هم دارد...
    به عکس حسن روحانی با عملکرد بسیار ضعیف و منفی اش همان ابتدا توسط مردم کنار گذاشته خواهد شد.

ارسال نظر