کد خبر: 19474
A

دبیر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان: تلاش ما این است به دنبال منفعت فردی نباشیم

دبیر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: سال ۹۴ خطاهایی در روند کار شورای عالی بود ولی سعی کردیم مدیریت کنیم و در این مدیریت علی رغم همه ایرادها برنامه انتخابات را مدیریت کردیم و گامی به جلو برداشتیم.

دبیر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان: تلاش ما این است به دنبال منفعت فردی نباشیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ژاله فرامرزیان در همایش طرح مطالبات نسل جوان اظهار کرد: بر آنیم که بمانیم و اصلاح کنیم. برآنیم تا کنار نرویم و هیچ اتفاقی ما را دلسرد نکند.


وی ادامه داد: اینکه آینده کشور مطلوب و بهترین باشد حق مردم ماست ولی اینکه تحققش چقدر در توان ماست موضوع دیگری است. آنچه مسلم است این است که نباید نا امید شد وگرنه در همان نقطه باید اطمینان داشت که آینده ما روشن نیست.


این فعال سیاسی خطاب به جوانان گفت: من دغدغه های شما را شنیدم. سعی می کنم دغدغه های شما را ببینیم چرا که اگر ندیدیم قصور ماست. حرکت ما باید رو به تکامل و رشد باشد تا آینده خوبی با امید و پشتوانه شما بسازیم.


وی یادآور شد: با توجه به اتفاقات سال ۹۲ به یاد داریم که نحوه خروج از آن فضای بسته بسیار سخت بود و اقدامات سال ۹۲ برای ما نوید شرایط جدید و فضای نفس کشیدن می‌داد. ما احساس کردیم این فضا باید ادامه یابد.


فرامرزیان گفت: سال ۹۴ خطاهایی در روند کار شورای عالی بود ولی سعی کردیم مدیریت کنیم و در این مدیریت علی رغم همه ایرادها برنامه انتخابات را مدیریت کردیم و گامی به جلو برداشتیم.


وی تصریح کرد: برای انتخابات ۹۶ سعی کردیم اشکالات  ۹۴ را در حد مقدورات حل کنیم؛ اما مقدورات ما به همان آدم هایی بر می‌گردد که نقیصه هایی دارند و رویکرد آنها در شاکله‌ای شکل گرفته که نمی‌توان انتظار تحول زیادی داشت.


فرامرزیان اظهار کرد: سعی کردیم رویکرد برنامه‌ای داشته باشیم. هشت ماه گذشته سعی کردیم برنامه و چالش های تهران را بررسی کنیم و بر همین اساس برنامه‌ای برای روستاها و کلان شهرها تدوین و منتشر کردیم.

وی ادامه داد: بر اساس این چالش‌ها و برنامه‌ای که در نظر داشتیم و همه آنها هم در شورای عالی سیاست گذاری طرح و تصویب شده، سعی کردیم مجموعه مختصات تخصصی و حرفه‌ای مورد نیاز شورای شهر تهران را طراحی کنیم.


فرامرزیان افزود: جدول شاخص بندی ای را طراحی کردیم. اقدامات مورد نظر شورای شهر را تدوین کردیم و سابقه تشکیلاتی و پاسخگویی فرد را در نظر گرفتیم و مختصات علمی و پژوهشی افراد را هم شاخص قرار دادیم، حتی برخی خصوصیات عمومی مانند تسلط بر زبان را هم در نظر گرفتیم.


وی همچنین گفت: ما فرمی در اختیار همه قرار دادیم که هر کس می خواهد کاندیدای ما باشد باید فرم را امضا کند. یعنی به  رعایت این اصول متعهد است. در این فرم تعهد داده می شود که بر اساس این میثاق‌نامه و برنامه‌ها ملزم به رعایت اصول هستند و هر تصمیمی که شورای عالی بگیرد را اجابت می‌کند، حتی به نفع دیگران کنار برود. بیش از ۷۰۰ نفر این فرم را امضا کردند.

فرامرزیان اظهار کرد: برخی گفتند این بزرگواران لازم نیست فرم را امضا کنند ولی ما گفتیم اگرچه سرور ما هستند ولی باید این فرم را امضا کنند.

وی تاکید کرد:ما این فرم را برای اعضا در نظر گرفته ایم. نمی خواهیم نقیصه‌ای که در مجلس داشتیم دوباره وجود داشته باشد. سعی کردیم این مشکلات را حل کنیم.


این فعال سیاسی گفت: تلاش ما این است که به دنبال منفعت احدی نباشیم و امیدواریم در تصمیم نهایی این موضوع را اثبات کنیم. شورای عالی مرجع تصمیم گیری است و از منافع شخصی و گروهی فاصله دارد و امیدواریم این رویکرد تجمیع سرمایه اجتماعی شهر تهران را فراهم کند.


وی در پایان خاطر نشان کرد: من همیشه دلم می‌خواست انتخابات شورای شهر با ریاست جمهوری همراه نبود. حساسیت این دوره در تداوم حضور روحانی را درک و کمک کنید.ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر