کد خبر: 19663
A

رسایی: اگر انقلابی بودن تند روی است، من به افراطی گری افتخار می کنم

عضو جبهه پایداری گفت: عده ای نیروهای انقلابی را به بهانه تندروی و افراطی بودن سرکوب می کنند و اگر انقلابی بودن افراطی گری و تندروی است پس من به افراطی گری افتخار می کنم.

رسایی: اگر انقلابی بودن تند روی است، من به افراطی گری افتخار می کنم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حمید رسایی شنبه شب در گردهمایی ستادهای مرکزی و شهرستانی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی یکی از 6 نامزد دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری در حسینیه اعظم شهرکرد اظهار کرد: انتخابات بزرگترین نعمت انقلاب اسلامی ایران است که در 38سال گذشته از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

 
وی افزود: انتخابات رئیس جمهوری از اهمیت بیشتری در کشور برخورداراست و از بزرگترین نعمت های این انقلاب نیز در انتخابات 29 اردیبهشت ماه است.
 
این فعال سیاسی اصولگرا گفت: یکی از مهمترین وظیفه نیروهای انقلابی، زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه است و باید هر فرد به عنوان یک ستاد انتخاباتی دغدغه مشارکت حداکثری داشته باشند.
 
رسایی بیان کرد: در انتخابات رئیس جمهوری مردم در اقصا نقاط ایران با هر زبانی و از هر قومی شرکتت می کنند و این حضور همیشه باعث یاس دشمن شده اند.
 
این فعال سیاسی اصولگرا گفت: کسی که برای انتخابات رئیس جمهوری نامزد می شود اگر وعده ای انتخاباتی داد باید آن را عمل کند و نباید رسانه ها و روزنامه ها را متهم کند به اینکه حرف های او را تحریف می کنند و باید به قولی که به مردم داده است، عمل کند.
 
رسایی، یکی از ویژگی رئیس جمهوری اصلح را استکبار ستیزی عنوان کرد و گفت: یکی از ویژگی اصلی رئیس جمهوری انقلابی بودن است ومبارزه با اشرافی گری و رفاه طلبی است و رئیس جمهوری نمی تواند در برابر فساد نزدیکان خود سکوت کند.
 
وی با بیان اینکه مردم روحانیت اشرافی و رفاه طلب را دوست ندارند، گفت: ما رئیس جمهوری می خواهیم که جیب اش بسته ولی دهانش باز باشد ا در برابر فساد سکوت نکند و آن را توجیه نکند.
رسایی افزود: رئیس جمهوری باید استکبار سیتز باشد و از تهدید و تحریم ها نهراسد و موضوع انقلابی بودن دغدغه رئیس جمهوری باشد.
 
وی یادآورشد: عده ای نیروهای انقلابی را به بهانه تندروی و افراطی سرکوب می کنند و اگر انقلابی بودن افراطی گری و تندروی است پس من به افراطی گری افتخار می کنم .- ایرنا

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر