کد خبر: 19679
A

تحلیل امیرمحبیان از رفتار انتخاباتی قالیباف: اگر تندروی کند بازی را خواهد باخت

امیر محبیان: قالیباف باید روی نقطه تمایز خود تاکید کند؛ کارآمدی و گره‌گشایی از مشکلات و الا بازی را راحت خواهد باخت. سیاست بازی با فانتزی‌هاست؛ با آرزوها و امیدها و البته بعضی وقت‌ها بهره بردن از نفرت‌ها! مردم ما اکنون با امید و عشق راحت‌تر برانگیخته می‌شوند تا نفرت.

تحلیل امیرمحبیان از رفتار انتخاباتی قالیباف: اگر تندروی کند بازی را خواهد باخت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ امیر محبیان در مصاحبه با روزنامه اعتماد در باره انتخابات ریاست جمهوری سخن گفت که بخشهایی از اظهارات او را می خوانید:

*بازی احمدی‌نژاد از لحاظ ظاهری در این فاز تمام شده است؛ اما اثرات کار او تمام نشده است. باید دید بدنه هوادار او در گزینش نهایی به کدام سو می‌روند.

*از لحاظ نظری هواداران او سه دسته می‌شوند؛ گروهی به سوی کاندیداهای اصولگرا، گروهی که شدت قهرشان با رقبای اصولگرای احمدی‌نژاد بیش از روحانی است، قهرا و نه از روی اختیار به سوی روحانی خواهند رفت؛ گروهی هم به سوی رای سفید؛ اما حجم و تعداد آنها را نمی‌دانم.

*کسانی که از محیط‌های انتصابی به فضای انتخاباتی وارد می‌شوند معمولا روی بازی‌سازی کارگردانان و نتیجه‌های آن بیش از حد حساب باز می‌کنند؛ اما می‌دانیم که انتخابات عرصه احتمالات است.

*یک کاندیدا باید به نحوی حرکت کند که خود را به موانع نکوبد؛ قالیباف باید بداند تندروی نقطه تمایز او در این رقابت نیست. کاندیداهایی بودند که از او تند‌تر حرکت کردند. قالیباف باید روی نقطه تمایز خود تاکید کند؛ کارآمدی و گره‌گشایی از مشکلات و الا بازی را راحت خواهد باخت. سیاست بازی با فانتزی‌هاست؛ با آرزوها و امیدها و البته بعضی وقت‌ها بهره بردن از نفرت‌ها! مردم ما اکنون با امید و عشق راحت‌تر برانگیخته می‌شوند تا نفرت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر