کد خبر: 19683
A

نقوی‌حسینی: ماندن یا نماندن «قالیباف»و«رئیسی» تا دو هفته دیگر معلوم می‌شود

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی کناره‌گیری قالیباف و رئیسی به نفع یکدیگر را منوط به اقتضائات روزهای منتهی به برگزاری انتخابات دانست و گفت که درحال حاضر این دو کاندیدای مورد حمایت جمنا با برنامه و هماهنگ با یکدیگر به فعالیت‌های انتخاباتی می‌پردازند.

نقوی‌حسینی: ماندن یا نماندن «قالیباف»و«رئیسی» تا دو هفته دیگر معلوم می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ سیدحسین نقوی حسینی، در تحلیلی از شرایط روزهای آتی انتخابات و نحوه حضور قالیباف و رئیسی گفت: در وهله اول هماهنگی و داشتن برنامه برای هر دو کاندیدای مورد حمایت جمنا مهم است. اینکه هر دو تا پایان انتخابات و مرحله رای‌گیری در صحنه حضور داشته باشند و یا اینکه به نفع دیگری کنار بروند به اقتضائات آن زمان بستگی دارد.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه مهم رای‌آوری این دو کاندیداست، شاید تا دو هفته آینده شرایط اقتضا کند یک نفر بماند و بقیه از او حمایت کنند. این احتمالات از سوی اصولگرایان در حال بررسی است. قطعا اگر نتیجه نهایی کنار رفتن یکی به نفع دیگری باشد این کار رخ می دهد.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه «در حال حاضر تحلیل ها بر پایه رقابت سه ستونی است» گفت: تحلیل بر آن است که رقابت بین سه کاندیدا ادامه پیدا می کند و انتخابات به مرحله دوم کشیده می‌شود. البته شاید این تحلیل تا دو هفته آینده تغییر کند و طبیعتا در آن زمان تصمیم لازم گرفته می‌شود.

نقوی حسینی ادامه داد: در حال حاضر آقای رئیسی توانسته آرای بخشی از جامعه را جذب کند و آقای قالیباف نیز در مناظره و با اتخاذ مواضع محکم توانست آرای بخش دیگری از جامعه را به سمت خود بکشاند. اصلاح طلبان نیز آرای سیاسی خود را دارند که همه اینها نشان از دو مرحله ای شدن انتخابات دارند.

وی در پایان در مورد حمایت تشکل‌های روحانی از رئیسی و قالیباف نیز گفت: جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز دو تشکیلاتی هستند که براساس اقتضائات و موقعیت نظرشان را اعلام می‌کنند. طبیعتا آنها درباره حمایت از اصولگرایان نیز براساس مقتضیات اعلام نظر می‌کنند.- ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر