کد خبر: 19714
A

دبیرکل جبهه پایداری: اگر صالح برای اصلح کنار نرود خائن است

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شهرکرد گفت: رئیس جمهور باید فردی شجاع باشد، به بیگانه دل نبندد و تولید داخلی را رونق ببخشد.

دبیرکل جبهه پایداری: اگر صالح برای اصلح کنار نرود خائن است
دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شهرکرد گفت: رئیس جمهور باید فردی شجاع باشد، به بیگانه دل نبندد و تولید داخلی را رونق ببخشد.
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه شهرکرد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) به ما یاد دادند که ورود به سیاست عبادت است اما باید اصول و قواعد آن را دانست و آن‌ها را به درستی اجرا کرد.
 
وی با تاکید بر اینکه انتخاب افراد نباید بر اساس مسائل طایفه‌ای و قومی باشد، افزود: یکی از اصول در مباحث انتخابات انتخاب فرد اصلح است و بنا به فرموده پیامبر اکرم (ص) صالح باید به نفع اصلح کنار رود چرا که این مسئله به نفع جامعه است.
 
دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه مطرح ساختن صالح مقبول یک انحراف است، خاطرنشان کرد: سیره اهل‌بیت به ما گوشزد می‌کند تحت هر شرایطی به دنبال معرفی اصلح باشیم و از آن حمایت کنیم از طرفی دیگر صالح اگر برای اصلح کنار نرود خائن است مشکل ما این است که بعضی مواقع چند نفر صالح در برابر هم قرار می‌گیرند، اصلح را باید به میدان کشید.
 
آقاتهرانی بیان کرد: شورای نگهبان از میان بیش از یک هزار نفری که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده بودند 6 نفر را براساس قانون انتخاب کرد تا انتخاب فرد اصلح برای مردم آسان‌تر باشد.
 
وی گفت: دولتی باید انتخاب شود که برنامه داشته و درصدد اجرای مطالبات و خواسته‌های مقام معظم رهبری باشد اگر مقام معظم رهبری در برخی جاها کوتاه می‌آیند تقصیر ما و مسئولان است.
 
دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: مسئولی که انتخاب می‌شود باید بداند رهبر چه مطالباتی دارد و چه می‌خواهد، باید به مردم دلخوش کرد نه آمریکا چرا که آمریکا هیچ‌گاه در دشمنی با ما کوتاه نیامده و ملاحظه آقایان را نیز نمی‌کند.
 
آقاتهرانی تاکید کرد: رئیس جمهور باید فردی شجاع باشد، به بیگانه دل نبندد و تولید داخلی را رونق ببخشد.
 
وی لازمه صادر کردن انقلاب به دیگر نقاط جهان را شناخت انقلاب و سیاست توسط خودمان دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر پایه ولایت و مردمی بودن شکل گرفته است نباید مردم را از دست داد اگر این مردم جلوی نظام بایستند دیگر چیزی نداریم باید آسیب‌ها را شناخت و اصلاح کرد.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر