کد خبر: 19768
A
در «با دوربین» مطرح شد؛

اسحاق جهانگیری: به بهانه‌ تحریم چه فسادها که رخ نداد

جهانگیری گفت: متاسفانه بعد از اصلاحات دوران جدیدی شروع شد که در آن مسیر توسعه کشور منحرف و سرمایه‌های انسانی و مادی کشور نابود شد. هفتصد میلیارد دلار منابع این کشوررا از بین بردند. با برجام ایران هراسی به ایران دوستی تبدیل شد. به بهانه‌ تحریم چه فسادهایی که اتفاق نیفتاد.

اسحاق جهانگیری: به بهانه‌ تحریم چه فسادها که رخ نداد
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،اسحاق جهانگیری نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: کل درآمد کشور در دوران جنگ تحمیلی گاهی به ۷ میلیارد دلار می رسید ولی کشور خوب اداره می شد.

 اسحاق جهانگیری امشب در برنامه تبلیغاتی خود در شبکه اول سیما اظهار کرد: باید به مدیرانی که کشور را با این بودجه اداره می‌کردند دست مریزاد گفت.

وی افزود: ۴ میلیارد دلار صرف هزینه جنگ، ۲ میلیارد دلار صرف واردات کالاهای کوپنی می شد و با ۱میلیارد دلار کشور اداره می شد. این رقم را با ۱۲۰ میلیارد دلار مقایسه کنید.

جهانگیری با بیان اینکه در دوره اصلاحات گام‌های بسیار بزرگی در کشور برداشته شد، گفت:  برنامه سوم بهترین برنامه تاریخ ایران از نظر تدوین و اجرا بود. این برنامه در دولت اصلاح‌طلب سید محمد خاتمی نوشته شد و مجلس اصولگرای ناطق‌نوری آن را تصویب کرد.-تابناک

وی همچنین تاکید کرد که تدوین سند چشم‌انداز بیست ساله در دوران اصلاحات به این دلیل بود که افق روشن‌تری برای کشور در این دوران دیده می‌شد.

جهانگیری گفت: متاسفانه بعد از اصلاحات دوران جدیدی شروع شد که در آن مسیر توسعه کشور منحرف و سرمایه‌های انسانی و مادی کشور نابود شد. هفتصد میلیارد دلار منابع این کشوررا از بین بردند.

وی با دفاع از برجام، گفت: با برجام ایران هراسی به ایران دوستی تبدیل شد. به بهانه‌ تحریم چه فسادهایی که اتفاق نیفتاد.-تابناک

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر