کد خبر: 19804
A

جهانگیری: دغدغه نداشته باشید، انتخابات ساز و کار خود را دارد/ رنگ انتخاباتی ندارم؛ بی رنگ هستم

اسحاق جهانگیری درباره ادامه حضورش به عنوان نامزد انتخاباتی گفت: انتخابات ساز و کار خود را دارد و در این زمینه تصمیم گیری می شود، بنابراین دغدغه ای نداشته باشید.

جهانگیری: دغدغه نداشته باشید، انتخابات ساز و کار خود را دارد/ رنگ انتخاباتی ندارم؛ بی رنگ هستم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اسحاق جهانگیری روز چهارشنبه پس از نشست هیات وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا انتقادی از نحوه برگزاری مناظرات دارید؟ اظهار کرد: فکر می کنم زمان دو دقیقه ای کم بود، بنابراین تا افراد می خواستند گرم شوند، موتور آنها خاموش می شد.
وی در پاسخ به اینکه آیا در انتخابات شگرد خاصی را پیگیری می کنید، گفت: فرد آرامی هستم و اگر همه در چارچوب و برنامه صحبت کنند، من هم نقد می کنم و اگر حاشیه و موضوعات دیگر باشد....
معاون اول رییس جمهوری در پاسخ به اینکه رنگ انتخاباتی شما چیست؟ گفت: بی رنگ هستم.
جهانگیری در پاسخ به هزینه های انتخاباتیش نیز گفت: هزینه نکرده ام و صرفا از امکانات صدا و سیما برای رساندن پیام به مردم استفاده می کنم.
وی اضافه کرد: فکر می کنم علاقه مندان در فضای مجازی خیلی زحمت کشیده اند و هیچ ستادی تشکیل نداده ام و بر اساس ابلاغیه وزارت کشور مبنی بر حضور فردی از سوی کاندیداها برای شرکت در جلسات، یک نفر را مشخص کرده ام.
معاون اول رییس جمهوری در پاسخ به اینکه تیزر انتخاباتی شما توسط کدام کارگردان ساخته شده است؟ گفت: آقای توکلی و خانم طاهرپور تیزر انتخاباتی را تهیه کردند.
جهانگیری در پاسخ به اینکه گفته بودید در مناظرات بعدی جدی تر وارد خواهید شد، اظهار داشت: بله، در هر کاری جدی هستم و سابقه کار من بیانگر این موضوع است و آدم جدی هستم.
وی افزود: یا به موضوعات ورود پیدا نمی کنم یا اگر در هر کاری وارد شدم، آن را جدی انجام می دهم و در حد توان خودم صحبت خواهم کرد و چارچوب ها را قبول دارم.
معاون اول رییس جمهوری در پاسخ به اینکه در زمان باقی مانده از دولت یازدهم که فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی با شما است، چه اقداماتی باقی مانده است؟ گفت: دولت ها برای چهار سال برنامه ریزی می کنند و این دولت نیز کارها را به صورت جدی ادامه خواهد داد و هیچ کاری در دولت در این ایام کنار گذاشته نشده است، خصوصا کارهای اقتصاد مقاومتی.
جهانگیری اظهار کرد: طی روزهای اخیر بخشنامه ای را به دستگاه ها در زمینه اقتصاد مقاومتی صادر کردم و اولویت های آنها برای سال 96 مشخص شده است که خبری خواهد شد.
این خبر در حال تکمیل است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر