کد خبر: 19890
A

صادقی: با خط کشی، اعمال فشار و امنیتی‌کردن فضا مشکلات حل نخواهد شد/ نظام بانکی کشور نیاز به استقلال دارد

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه مردم باید امکان انتخاباتی آگاهانه و آزادانه را پیدا کنند گفت: انتخابات آتی باید با امکانات برابر برگزار و از فضاسازی‌های مخرب و وعده‌های فریب‌کارانه و تخریبی جلوگیری شود.

صادقی: با خط کشی، اعمال فشار و امنیتی‌کردن فضا مشکلات حل نخواهد شد/ نظام بانکی کشور نیاز به استقلال دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ محمود صادقی در جمع دانشجویان دانشکده علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: در این دوره از انتخابات مثل دوره های گذشته جناح های سیاسی نماینده هایی دارند که از بین 6 کاندیدای ریاست جمهوری می توان گرایش های گوناگون آنها را مشاهده کرد.

صادقی ادامه داد : احزاب در همه دنیا از حلقه های اصلی انتخابات هستند و برنامه می دهند و متقابلا کاندیداها هم لازم است احزاب را حمایت کنند و البته افرادی هم هستند که بر اساس مشکلات مردم در انتخابات شرکت می کنند و شعار می دهند تا افکار عمومی را جذب کنند.

وی افزود : در انتخابات سال 92 جلیلی و روحانی با روشهای دیپلماتیک توانستند دولت را از تنشهای خطرناک بین المللی خارج کنند و مهمترین ثمره سیاستهای دولت یازدهم اعتماد و اطمینان و ایجاد یک فضای قابل پیش بینی درعرصه اقتصادی و روابط بین الملل است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درسیاستهای گذشته تنش بسیاری بین اصولگراها وجود داشت هر چند تلاشهای زیادی صورت گرفته تا این تنشها کاسته شود اما این مناقشه ها هنوز تمام نشده است.

صادقی اظهار کرد: در یک ارزیابی در سال 92 مشخص شد که ما پنج درصد کشور قطر نفت برداشت می کردیم ولی اکنون با تدبیر و برنامه ریزی دولت به اندازه کشور قطر در استحصال نفت رسیده ایم و این میزان در سال 96 بالاتر از کشور قطر قرار خواهد رفت.

وی ادامه داد: در دولت یازدهم مشکلات اقتصادی از رشد منفی 6 درصد به رشد مثبت رسید که این رشد زمینه ساز اقتصاد پایدار در کشور شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلات کشور با مشارکت مردم قابل حل می باشد و با خط کشی کردن و اعمال فشار و امنیتی کردن فضا ، مشکلات حل نخواهد شد به همین دلیل مشکلات باید به صورت ساختاری حل شود تا به یک شرایط با ثبات در اقتصاد برسیم.

صادقی با بیان اینکه نظام بانکی کشور نیاز به استقلال دارد گفت: نظام بانکی کشور از مشکلات فراوانی بر خوردار است و نیاز به استقلال کامل دارد ولی اکنون استقلال آن مخدوش شده است.- ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر