کد خبر: 19918
A
موسوی لاری در جمع خبرنگاران:

لیست ۲۱نفره اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران هفته آینده اعلام می‌شود

نائب رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: در حال حاضر لیست چهل و خرده‌ای نفره بسته شده است اما در نهایت در اوایل هفته آینده لیست ۲۱نفره اعلام خواهد شد.

لیست ۲۱نفره اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران هفته آینده اعلام می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی لاری در حاشیه کنگره انجمن اصلاحات در جمع خبرنگاران در ارزیابی‌اش از مناظره‌های انتخاباتی مناظره گفت: من معتقدم در مناظره باید طرف مقابل جوابگوی کارهای خود باشد. آقایان باید سوال کنند که با کدام کارنامه اجرایی مثبت به صحنه آمدند که می‌خواهند درآمد کشور را دو برابر کنند یا برای شش میلیون جمعیت کار ایجاد کنند؟ آقای روحانی خوب می‌تواند از کارنامه خود دفاع کند و این سوالات را هم مطرح کند.

نائب رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در در مورد کاندیداهایی که هیچ برنامه جز تخریب دولت در جریان تبلیغات انتخاباتی‌شان ندارند اظهار کرد: من فکر می‌کنم این بخشی از مناظره است. مردم به خوبی می‌بینند که یک عده بدون ارایه برنامه صحبت می‌کنند. وعده یارانه‌ها هم به نظر وعده انتخاباتی است.

او در مورد زمان اعلام نهایی لیست شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر لیست چهل و خرده‌ای نفره بسته شده است اما در نهایت در اوایل هفته آینده همه لیست بیست و یک نفره اعلام خواهد شد.- ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر