کد خبر: 19943
A

توصیه یک مقام قضایی به نامزدهای انتخابات

رئیس اداره امور قضایی دادستانی کل کشور از نامزدهای انتخابات خواست در مناظره ها و برنامه های تبلیغاتی، صرفا برنامه های خود را بیان کنند و کاری با برنامه های دیگران و گذشته و حال نداشته باشند.

توصیه یک مقام قضایی به نامزدهای انتخابات

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،«محمدمهدی خامسی» در گفت وگویی با توصیه نامزدهای انتخاباتی به عمل به قانون و رعایت تقوا افزود: پیشنهاد من این است هرکدام صرفا برنامه های خود را بیان کنند و کاری به برنامه های دیگران و گذشته و فعلی نداشته باشند. 
 
وی تاکید کرد: حرف هایم جنبه سیاسی و ارتباطی با خط سیاسی ندارد. 
 
خامسی ادامه داد: نامزدها برنامه های خود را مطرح کنند و ایکاش ها را کنار بگذارند. 
 
رئیس اداره امور قضایی دادستانی کل کشور با بیان اینکه توصیه ما عمل به قانون و در راس آن رهنمودهای مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: اگر به قانون عمل کنیم هیچ اتفاقی نمی افتد و با رعایت قانون و تقوا، بسیاری از مشکلات رفع می شود. 
 
خامسی درباره اینکه آیا پرونده انتخاباتی در دادستانی کل کشور تشکیل شده است؟ گفت: اطلاعی از وضعیت موجود پرونده های انتخاباتی ندارم، اگر پرونده ای باشد در دادسراهای عمومی و انقلاب تشکیل می شود و دادستانی کل نقش نظارتی دارد. 
 
وی اضافه کرد: اما در این مرحله بیشتر بحث پیشگیری و بحث نظارت بر نحوه تبلیغات مطرح است. 
 
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه های انتخابیه 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود. -ایرنا
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر