کد خبر: 20083
A
وزیر ارشاد:

بهترین تبلیغ، عملکرد ما است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نهمین جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر (ع) در تبریز گفت: دولت تدبیر و امید جوانان را باور دارد، قصدی برای تبلیغات ندارم، زیرا معتقدم بهترین تبلیغ، عملکرد دولت است.

بهترین تبلیغ، عملکرد ما است

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سیدرضا صالحی امیری - وزیر ارشاد - در این جشنواره اظهار کرد: یک واقعیت را به‌عنوان عضو کابینه بیان می‌کنم و آن این‌که ما جوانان را باور داریم و هر دولتی که جوانان را باور نداشته باشد، به بی‌راهه خواهد رفت و به شدت با بازی کردن با جوانان مخالف هستیم.

او بیان کرد: معتقدیم جوانان در این جامعه دین‌گریز نیستند، بلکه ریاگریز هستند و تنها یک زبان را می‌شناسند و آن زبان صداقت است. توسعه بدون جوان در کشور ناممکن است و با هرگونه رفتار فریبکارانه با جوان مخالف هستیم، زیرا جوانان را موتور توسعه می‌دانیم.

صالحی امیری ادامه داد: ما معتقدیم امروز هر ایرانی منهای رنگ پوست، نژاد و مذهب از حقوق برابری برخوردار است و با هر نوع تبعیضی مخالف هستیم. معتقدیم جوان فرصت و سرمایه است و هیچ عاقلی به سرمایه خود نگاه تهدیدآمیز ندارد.

وزیر ارشاد همچنین گفت: اعلام می‌کنیم در چهار سال گذشته، تهدید جهانی را از سر کشور دور کردیم و تحولات منطقه خاورمیانه به نفع جمهوری اسلامی تغییر کرد و این به‌خاطر تلاش‌هایی است که در کشور انجام شد. این امنیت محصول یک شانس نیست، بلکه تدابیر رهبری، نیروهای مسلح و مجموعه‌ای از تلاش‌هاست.

او اضافه کرد: دولت روحانی مدعی است که از طریق مذاکره و دیپلماسی و قدرت نرم و توجه به جوانان و زنان در قله‌های توسعه قرار می‌گیریم. امروز شاهد این هستیم که فضای عمومی در داخل، در مسیر وحدت حرکت می‌کند و همه اعضای دولت در حال تلاش و سازندگی است و دولت تمام شبانه‌روز را وقف کرده برای این‌که قدم موثری برای مردم بردارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر