کد خبر: 20137
A

عسگراولادی: کناره‌گیری رییسی و قالیباف به نفع یکدیگر بعید است

عضو حزب موتلفه اسلامی درباره وعده کوچک کردن دولت که از سوی قالیباف مطرح شده است، گفت: نمی‌توان به حرف قالیباف در این زمینه استناد کرد چرا که او نتوانست شهرداری را کوچک کند. شهرداری روز به روز توسعه پیدا کرده و بزرگ شده و به تبع آن گرفتاری مردم هم زیاد شده است بنابراین، این حرف قالیباف باعث تعجب است.

عسگراولادی: کناره‌گیری رییسی و قالیباف به نفع یکدیگر بعید است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ اسدلله عسگراولادی؛ با اشاره به مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری گفت: آنچه در این مناظره مشاهده شد صحبت‌های آقای میرسلیم معقول بود و بعد از او هاشمی طبا بود که حرف های خوبی مطرح کردند و بقیه با  یکدیگر ستیز داشتند.

او ادامه داد: همه حرف‌های خوبی می‌زنند و این مردم هستند که باید تشخیص دهند کدام یک از آنها می‌توانند کشور را در این ۴ سال خوب اداره کنند.

عضو اتاق بازرگانی افزود: من به آقای میر سلیم رای می‌دهم و او را اصلح می‌دانم. 

عضو حزب موتلفه در پاسخ به اینکه کدام یک از کاندیداهای اصولگرایان به نفع دیگری کناره‌گیری خواهد کرد، بیان کرد:رییسی قطعا کناره گیری نمی‌کند. در مناظره معلوم است که برنامه آقای قالیباف و رییسی با هم فرق دارد .بعید می‌دانم رییسی  و قالیباف به نفع یکدیگر کناره گیری کنند. اگر قرار براین بود تا حالا کناره گیری کرده بودند و در مناظره‌ها شرکت نمی‌کردند. وقتی وارد مناظره می‌شوند قطعیت دارد که شرکت خواهند کرد.

عسگر اولادی در زمینه بحث کوچک کردن دولت که از سوی قالیباف مطرح شده است،گفت: نمی‌توان به حرف قالیباف در زمینه کوچک کردن دولت استناد کرد چرا که او نتوانست شهرداری را کوچک کند. شهرداری روز به روز توسعه پیدا کرده و بزرگ شده و به تبع آن گرفتاری مردم هم زیاد شده است بنابراین، این حرف قالیباف باعث تعجب است.

او ادامه داد: همه ما معتقد به کوچک شدن دولت هستیم و این حرفی نیست که تنها آقای قالیباف مطرح کند لذا دو سال است که داریم فریاد می‌زنیم دولت باید کوچک شود و دولت است که باید تصمیم بگیرد اما این حرف با توجه به عملکرد قالیباف در شهرداری کمی دور از ذهن است.

عضو حزب موتفله اسلامی اظهار داشت: مردم باید بعد ازمناظره تشخیص دهند که  چه کسی برتری دارد و خواهشم از مردم این است که به پای صندوق رای بروند.-ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر