کد خبر: 20205
A

انتقاد رئیس ستاد انتخاباتی نامزد حزب موتلفه اسلامی از صدا و سیما نسبت به پوشش خبری ضعیف برنامه

رئیس ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم گفت: با وجود همه زحمات صدا و سیما اما حضور آقای میرسلیم در دانشگاه امیرکبیر در این رسانه به طور واقعی انعکاس داده نشد.

انتقاد رئیس ستاد انتخاباتی نامزد حزب موتلفه اسلامی از صدا و سیما نسبت به پوشش خبری ضعیف برنامه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ محمد علی امانی افزود: در طول هفته گذشته، دانشگاه ها از همه نامزدهای انتخابات دعوت به حضور کردند اما بدلیل اینکه جز آقای میرسلیم سایر نامزدها این دعوت را نپذیرفتند اکثر سخنرانی ها لغو شد. البته برخی دانشگاه ها از جمله دانشگاه امام صادق(ع) و دانشگاه امیرکبیر به طور انفرادی از آقای میرسلیم دعوت کردند.

رئیس ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم گفت: روز شنبه(١٦ اردیبهشت) که آقای میرسلیم در دانشگاه امیر کبیر سخنرانی داشت، سالنی با ظرفیت 200 نفر در نظر گرفته بودند اما از آنجا که جمعیت زیاد بود دانشجویان را به سالنی با ظرفیت حدود 600 صندلی هدایت کردند و تقریباً ظرفیت کل سالن تکمیل شد اما در گزارشی در بخش خبری 20:30 پخش شد این جمعیت نشان داده نشد درحالی که آنچه مشاهده می کنیم این است که رسانه ملی درباره دیگر نامزدها نگاه دیگری دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه اقبال مردم بویژه پس از مناظره دوم به آقای میرسلیم بیشتر شده است ما انتظار داریم که صدا و سیما انعکاس واقعی تری از برنامه های وی داشته باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر