کد خبر: 20234
A

دفاع تمام قد آقاتهرانی از رئیسی/ کاندیداها به نفع اصلح کنار نروند غلبه نفس اماره را نشان داده‌اند

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: آمارسازی آمریکا درباره نتیجه انتخابات همچون آمارسازی که درباره پیروزی کلینتون داشتند دروغ است.

دفاع تمام قد آقاتهرانی از رئیسی/ کاندیداها به نفع اصلح کنار نروند غلبه نفس اماره را نشان داده‌اند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی  در جمع طلاب همدان، با بیان اینکه آمریکا در پی آمارسازی دروغ از نتیجه انتخابات است، تصریح کرد: این آمارها نه تنها یقین آور نیست بلکه ظن آور نیز هست؛ چراکه این‌ها بر اساس آمارهای خود کلینتون را پیروز انتخابات معرفی کرده بودند اما نتیجه چیز دیگری رقم خورد.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی تاکید کرد: دولت‌ها می‌آیند ومی‌روند ودر عین حال قابلیت بررسی دارند اما نباید حرف‌های غربی‌ها را تایید کنیم که صالح مقبول از قوطی کدام عطاری درآمده درحالی که مردم در انتخاب رئیس جمهور و رئیس جمهور در انتخاب وزرا باید در پی اصلح باشد.
وی با بیان اینکه از رئیسی استقبال می‌کنیم چرا که وی را اصلح می‌دانیم افزود: در معرفی ایشان به مردم باید جامعه مدرسین ورود داشته باشد.
وی ادامه داد: ما در پی انتخاب اصلح هستیم اگر چه ممکن است ایشان از جبهه و گروه ما نباشند.
آقا تهرانی با تاکید بر اینکه طلاب در بیداری اقشار مختلف جامعه وظیفه‌مند هستند تصریح کرد: درس و بیداری جامعه هر دو واجب هستند، اما درس محدودیت زمانی ندارد و بیداری جامعه در محدودیت زمان است و با از دست دادن زمان دیگر جبران نمی‌شود.
وی با بیان اینکه حضرت زهرا با بیدارگری مردم اکنون حق را از باطل برای همه آشکار می‌کند، اضافه کرد: با سکوت و کاری به امور جامعه نداشتن قیمتی‌ترین چیزهایمان را می‌گیرند.
وی تصریح کرد: اکنون غربی‌ها در تهران به هر شیوه‌ای متوسل می‌شوند تا مردم  را از رای دادن منصرف کنند.
وی درپایان گفت: در صورتی برخی از کاندیدها به نفع اصلح کناربروند میزان خلوص بالای خود وغلبه بر نفس اماره  را نشان داده‌اند.- ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر