کد خبر: 20258
A

حواشی حضور قالیباف در خرم‌آباد

محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ظهر امروز وارد استان لرستان و شهر خرم‌آباد شد و دیدارها و گفت‌وگوهایی داشت.

حواشی حضور قالیباف در خرم‌آباد

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، قالیباف پس از ورود به خرم‌آباد ابتدا به گلزار شهدای این شهر رفت که جانبازهایی از این شهر از او استقبال کردند. پس از آن به منزل آیت‌الله میرعمادی امام جمعه خرم‌آباد و نماینده ولی فقیه استان لرستان رفت و دقایقی با او به گفت‌وگو نشست.

قالیباف همچنین از شهید زنده سیدنورخدا موسوی عیادت کرد و در جریان آخرین وضعیت او قرار گرفت.

پس از این دیدارها این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در ورزشگاه تختی خرم‌آباد حضور یافت و در جمع اقشار مختلف مردم به سخنرانی پرداخت.

حامیان قالیباف در این مراسم پلاکاردهایی به دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: «دولت کاسب نمی‌خواهیم»، «صلی علی محمد یاور رهبر آمد»، «با مدیریت جهادی می‌توانیم و می‌شود»، «حی علی خیرالعمل خوش آمدی مرد عمل»، «فقر و فساد و تبعیض قالیباف بپا خیز»، «حامیان حقوق‌های نجومی مخالفان یارانه عمومی»، «اگر جرأت ایستادگی در برابر آمریکا را ندارید بروید کنار تا مردها بیایند» و... .

در عین حال همزمان با ورود قالیباف به سالن تختی شهر خرم‌آباد مردم شعار سر دادند که «قالیباف زنده باد رئیسی پایبنده باد»، «مقاومت، اقتصاد، مبارزه با فساد» و... .

گفتنی است پیش از حضور این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ترانه‌های به زبان لری در سالن پخش شد و برخی افراد با لباس محلی در سالن تختی حضور پیدا کردند.

حضور قالیباف در شهر خرم‌آباد پس از این مراسم به پایان رسید.-ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر