کد خبر: 20262
A

اطلاعیه ستاد رئیسی درباره آغاز مرحله دوم فعالیت تبلیغی در سراسر کشور

ستاد انتخابات حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در اطلاعیه‌ای از آغاز مرحله دوم فعالیت تبلیغی ستادهای این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«کلیه مسئولان ستادهای مرکزی و مردمی و حامیان سید ابراهیم رئیسی در سراسر کشور

قُلْ إِنَّما أَعِظُکُمْ بِواحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنی‏ وَ فُرادی‏ ثُمَّ تَتَفَکَّرُوا

تنها یازده روز به خلق یک حماسه بزرگ و شروع فصل نوینی در تاریخ این کشور مانده است. مسیر طی شده بسیار امید بخش بوده و استقبالهای خیره کننده نوید یک اتفاق بزرگ را می دهد.

در چنینی شرایطی که بدنه مولد رای شکل گرفته در استان های مختلف به اذعان همگان بی نظیر می‌باشد، می‌توان در فرصت باقیمانده با راهبردی صحیح این امواج خروشان مردمی را به ساحل مقصود رساند.

لذا از امروز با توجه و توسل به حضرت ثامن الحج حضرت امام رضا(ع) مرحله دوم موج تبلیغات انتخاباتی ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی با رویکرد نهضت تبلیغ چهره به چهره در میان اقشار مختلف مردم تحت عنوان "بعلاوه هشت" و در قالب طرح "سفیران کرامت" تدوین، اجرا و پیگیری می گردد. در این راستا، توجه به موارد زیر ضروری می‌نماید:

۱. مهمترین راهبرد این دوره یازده روزه و وظیفه اصلی ستادها هدایت بدنه مولد رای و نیروهای پای کار انقلابی بسمت تبلیغ چهره به چهره و خروج از حلقه های نیروهای انقلابی بسمت توده های مردم و محرومین در سراسر کشور و بویژه روستاها و شهرهای کوچک میباشد.

۲. همه نیروهای انقلابی با هر میزان از توان می توانند بدون نیاز به اقلام تبلیغاتی و یا صرف هزینه در شکل دهی امواج خروشان تبلیغ مردمی مشارکت نمایند و ستادها همه افراد داوطلب را به پیگیری راهبردهای زیر می‌بایست ترغیب نمایند:
الف. همه نیروهای انقلابی از لایه اول ارتباطی خود یعنی خانواده درجه یک خود و بدون هیچ هزینه‌ای برای تبلیغ و فعال سازی شروع کنند.

ب. پیرو رهنمود آیه شریفه "وَاَنْذِرْ عَشیرَتَکَ الاَقرَبینَ" همگان می‌توانند به نیت نام مبارک امام رضا(ع) در لایه دوم ارتباطی خود در ایام مبارک شعبانیه از اقوام و فامیل خود و با برپایی سفره‌های مهمانی رضوی در جمع های خانوادگی به تبلیغ بپردازند و آنان را برای تبلیغ در این جهت فعال نمایند.

ج. هر فردی اگر دفترچه تلفن خود را مرور نماید به اسامی خواهد رسید که حلقه ارتباطی دوستان آشنایان و همکاران او را شکل می دهند. ما روحیات این افراد را میشناسیم و میزان اعتماد آنان را به خود میدانیم. گاهی با یک تماس کوتاه می‌توان سئوالات و شبهات این افراد را مرتفع و برای تبلیغ فعال کرد. از همه نیروها می‌خواهیم به نیت امام رضا (ع) روزی تنها ۸ نفر از لایه ارتباطی دوستان خود را با تماس به خیل سفیران کرامت اضافه نمایند.

د. افتخار میکنیم ایران اسلامی از اقوام و طوائف مختلفی که به یکدیگر عشق می ورزند شکل گرفته است. همه ما متعلق به قومیتی ایرانی هستیم وزادگاهی داریم که بدان عشق می ورزیم. کافیست به عزیزان خودمان که با آنها در روستاها مرتبط هستیم تماس برقرار کنیم و به سئوالات آنان پاسخ دهیم. حالت مطلوب‌تر آن است که در یک حرکت جهادی همه نیروهای انقلابی بویژه در هفته پایانی با تشکیل گروه‌های خودجوش تبلیغی "سفیران کرامت" به روستاها و شهرهای کوچک هجرت نمایند.

ه. مرحله نهایی فضاسازی بصری و تبلیغ شهری است. با نصب عکس ها و جمله نویسی بر روی خودروها و وسایل نقلیه و ابتکارات زیبا و همچنین حضور در میادین شهر و بقاع متبرکه امامزادگان و نقاطی که توده های مردم حضور دارند به تبیین شخصیت، اندیشه و برنامه های سید ابراهیم رئیسی بپردازیم.

 ۳. ستادها در فرصت باقیمانده مهمترین وظیفه خود را شکل دهی ، تبلیغ و اجرای این طرح باید بدانند و تبیین آن را به محور ثابت سخنرانی ها، همایش ها و سایر برنامه های تبلیغی استان تبدیل نمایند.

 ۴. گزارش مستمر به ستاد مرکزی و همچنین پوشش و تبلیغ حداکثری رسانه‌ای و میدانی فعالیت‌های انجام شده و ابتکارات و حرکتهای زیبای مردمی در سطح استانی و ملی ، جهت ایجاد موج تبلیغاتی و جریان سازی ملی مورد تاکید ویژه میباشد.

 ۵. کلیه فعالیت‌ها در این زمینه در ستاد مرکزی "سفیران کرامت" با مسئولیت جناب آقای رسول محمدقلی پیگیری و اجرا می گردد.

 ۶. با توجه به اهمیت موضوع، لازم است همکاری در بالاترین سطح را با افراد معرفی شده از سوی طرح "سفیران کرامت" داشته باشید.

 ۷. کلیه افرادی که آمادگی دارند در روستاها و شهرهای کوچک و میادین شهرها حضور یابند، می توانند جهت اطلاع ستادها و هماهنگی بیشتر از طریق شماره زیر اقدام نمایند.»-ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر