کد خبر: 20284
A

کواکبیان: کسی که وعده یارانه سه برابری می‌دهدحقه باز است

عده ای می خواهند بگویند این بار نمی گذاریم اصلاح طلبان و اعتدال گرایان دولت دوم خود را ادامه دهند. این خواب را به گور می برند چون این ملت این دولت را ادامه می دهد.

کواکبیان: کسی که وعده یارانه سه برابری می‌دهدحقه باز است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ مصطفی کواکبیان در جمع حامیان دولت در مسجد جامع ساری گفت: هیچ شکی نکنید نعمت مردم سالاری که امام راحل به ما هدیه دادند با حضور مردم باصلابت است.

وی ادامه داد: کسانی که بحث 4 و 96 درصد را مطرح می کنند می خواهند بگویند نظام جمهوری اسلامی بعد از 40 سال به جایی رسیده که فقط 4 درصد راضی و مابقی ناراضی هستند. آیا این توهین به نظام نیست.

وی با بیان این که سه سال و نیم است که ثبات قیمت کالا و ارز در کشور را شاهد هستیم، تصریح کرد: صحبت های احمدی نژاد درباره ارتباط جمشید بسم الله و افزایش نرخ ارز را فراموش نکردیم. نرخ ارز ثابت توانسته معیشت مردم را ثابت نگه دارد. کشور به رشد سرمایه گذاری رسیده است و در بحث اقتصاد روند این دولت رو به صعود است.

وی با اشاره به این که احمدی نژاد 7 پرونده فقط در کمیسیون اصل 90 دارد، ادامه داد: به عنوان یک نماینده از قوه قضاییه می خواهم به این پرونده ها رسیدگی کند. اگر قوه قضاییه به وظیفه خود عمل می کرد احمدی نژاد و قالیباف جرات نمی کردند در انتخابات ثبت نام کنند.

این نماینده مجلس با بیان این که در مجلس هشتم خواستار تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان بودم اما همین اصولگرایان اجازه تحقیق و تفحص ندادند، گفت: کسی که وعده یارانه سه برابری می دهد یا حقه باز است یا قانون را دور می زند.

کواکبیان گفت: اگر به دولت سابق برگردیم نسل های آینده ما را نمی بخشند.

وی با بیان این که بزرگترین نعمتی که در اختیار داریم عقل است و باید به شعارهایی که این روزها داده می شود تفکر کنیم، اظهار داشت: شعارهای عوام فریبانه راهی برای تحت تاثیر قرار دادن عقل است.

این نماینده مجلس گفت: دولت روحانی یک کشور ویرانه را تحویل گرفت و امروز بخشی از این ویرانی ها را سامان داده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر