کد خبر: 20315
A

نماینده مجلس: تاکنون جرمی بر علیه کارکنان گمرک بوشهر ثابت نشده است

تاکنون سوء سابقه ای از افراد مورد اتهام و فعالان گمرکی در گمرک بوشهر نه دیدم و نه شنیدم و به نظر می‌رسد مشکل به زودی حل خواهد شد و البته در حاضر هیچ یک از پرسنل این گمرک در بازداشت نیست.

نماینده مجلس: تاکنون جرمی بر علیه کارکنان گمرک بوشهر ثابت نشده است

نماینده مردم دشتستان بوشهر با اشاره به پرونده گمرک بوشهر در اواخر سال گذشته گفت: هنوز جرمی به صورت علنی اعلام نشده است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ نماینده مردم دشتستان بوشهر با اشاره به پرونده گمرک بوشهر در اواخر سال گذشته گفت: هنوز جرمی به صورت علنی اعلام نشده و همه چیز بر اساس شنیده ها است و من هم تاکنون جرمی از سوی سازمان دستگیر کننده نشنیدم  و بعید می دانم مشکلی باشد؛ضمن اینکه جرمی بر علیه کارکنان گمرک ثابت نشده است.

محمد باقر سعادت افزود: تاکنون سوء سابقه ای از افراد  مورد اتهام و فعالان گمرکی در گمرک بوشهر نه دیدم و نه شنیدم و به نظر می‌رسد مشکل به زودی حل خواهد شد و البته در حاضر هیچ یک از پرسنل این گمرک در بازداشت نیست.

 این نماینده مجلس عنوان کرد: گمرک بوشهر یکی از نقاط مرزی خوب کشور است ؛ افراد خوبی در آن مشغول به کار هستند و نیروی انتظامی علاوه بر گمرک در این بندر حضور دارد و امکان ندارد که کالایی به صورت قاچاق وارد کشور شود.

وی با اشاره به الکترونیکی شدن فرآیند تجارت در گمرک تصریح کرد: از زمانی که سامانه جامع گمرک رونمایی شد و همه رویه های گمرکی الکترونیکی شد دیگر نمی توان مانند گذشته کالای غیر قانونی وارد کشور کرد و مصداق این موضوع کاهش حجم قاچاق در کشور است.

سعادت با تاکید بر اینکه گمرک در زمینه برخورد با قاچاق اقدامات زیادی برداشته گفت: بعد از بندر بوشهر یک گلوگاه تعریف شده که نیروی انتظامی با حضوری گسترده اجازه تردد کالاهای غیر قانونی به کشور را نمی‌دهد. به عنوان مثال اگر کالایی با ترفندهایی هم از مناطق بندری منتقل شود حتما در گلوگاه با آن برخورد خواهد شد و اینکه برخی افراد عنوان می کنند که از این بندر به راحتی قاچاق صورت می‌گیرد، اینطور نیست.

وی اضافه کرد: موضوع ورود کالای ته لنجی زودتر باید حل شود و این موضوع حتما در مجلس پیگیری خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر