کد خبر: 20335
A

پروانه مافی: تریبونی که روحانی به معدنکاران داد نشان از روح مشارکت‌جو و مردمی او دارد

عضو فراکسیون امید گفت: حضور روحانی در میان معدن کاران زمستان یورت ثابت کرد که او رئیس‌جمهور 100 درصد ملت ایران است و برایش فقرا، ضعفا و اغنیا تفاوتی نمی کند بلکه ادای وظیفه اداره کشور را برای همه اقشار ملت ایران دنبال می کند.

پروانه مافی: تریبونی که روحانی به معدنکاران داد نشان از روح مشارکت‌جو و مردمی او دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، پروانه مافی درباره حضور حسن روحانی در میان معدنچیان زمستان یورت و شنیدن صحبت های آنها گفت: این حرکت اثرگذار  و اقدام انسانی آقای روحانی واقعا شایسته تقدیر است چون کسانی که مصیبت دیده هستند و در شرایط سخت قرار می گیرند، توجه بالاترین مقام اجرایی کشور بخش زیادی از آلام و دردهای آنها را تقلیل می دهد.

وی افزود: وقتی آقای روحانی تریبون را به معدن کاران داد تا آنها نیز صحبت کنند این حرکت او نشان از روح مشارکت جو و مردمی او دارد که خوشبختانه در این شرایط خاص و حساسی کنونی می تواند موجب دلگرمی مردم و خصوصا کارگران شود. ضمن آنکه پیام می دهد با استقرار دولت بعدی آقای روحانی توجه جدی به حوزه ایمنی کار و کارگری می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: شاید برخی دیدار آقای روحانی با معدنچیان را نمادین بخوانند ولی من مخالف این نگاه هستم چون تا انسان باوری به یک اقدام و حرکت اجتماعی نداشته باشد، به آن عرصه ورود نمی کند. معتقدم آقای روحانی براساس باور انسانی و اعتقادی که داشت، با کسانی که اخیرا مصیبت دیدند و دل شکسته هستند دیدار کرد.

وی این اقدام روحانی را براساس وظیفه شرعی، عرفی و ملی خواند و ادامه داد: گرچه آقای روحانی از طرف آقای قالیباف به رئیس جمهور چهار درصدی ها متهم می شود اما این حضورش در میان معدن کاران زمستان یورت ثابت کرد که او رئیس جمهور 100 درصد ملت ایران است و برایش فقرا، ضعفا و اغنیا تفاوتی نمی کند بلکه ادای وظیفه اداره کشور را برای همه اقشار ملت ایران دنبال می کند.- خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر