کد خبر: 20366
A

ظریف انتخاب هنیه به ریاست دفتر سیاسی حماس را تبریک گفت

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با ارسال پیامی انتخاب «اسماعیل هنیه » به ریاست دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را به وی تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین از تهران، محمد جواد ظریف در این نامه ضمن تبریک انتخاب هنیه به ریاست دفتر سیاسی حماس ابراز امیدواری کرد: رئیس دفتر سیاسی جدید حماس بتواند با استمداد از خداوند متعال و بهره جستن از تجارب مقاومت در کنار دیگر مجاهدان سرافراز فلسطین بتواند نقشه های دشمن را خنثی کند.

در این پیام آمده است: امیدوارم اکنون که این مسئولیت سنگین در شرایط خاص فلسطین و منطقه بر عهده جنابعالی گذاشته شده است با استمداد از خداوند متعال و بهره جستن از تجارب ارزشمند پویندگان راه افتخارآفرین مقاومت بتوانید در کنار دیگر مجاهدان سرافراز فلسطین و مقاومت تهدیدات و دسیسه های دشمن صهیونیستی و متحدان پنهان و آشکار آن را که وحدت جهان اسلام را هدف گرفته و با تفرقه افکنی و فتنه گری در صدد فراموشی آرمان فلسطین و قدس و شکست راه مقاومت فرزندان شجاع امت اسلامی می باشند، نقش بر آب کنید.

وزیر خارجه ایران در پایان پیام خود بر ادامه حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت ملت فلسطین تاکید و بر ارواح طیبه شهدای فلسطین درود فرستاد.-ایسنا

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر