کد خبر: 20372
A

فاطمه هاشمی: برجام زیربنای کار روحانی بود

یک فعال اصلاح طلب تاکید کرد: برجام زیربنای کار روحانی بود و موفقیت روحانی بدون پشتوانه و حمایت مردم امکان پذیر نمی‌شد؛ همچنین آزادی و امنیت از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید بود.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فاطمه هاشمی طی سخنانی در تالار پتروشیمی تبریز اظهار کرد: دیدار چهره به چهره با مردم سبب رفع کدورت‌ها و سو تفاهم ها شده و مردم را پای صندوق‌های رای خواهد کشاند.

وی عنوان کرد: چیزی که اکنون باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم این است که سرنوشت کشور بدون اراده و رای مردم تغییر نمی‌کند و مردم با رای است که اعلام می‌کنند که چه می‌خواهند.

هاشمی تصریح کرد: امروزه در صحنه ی رقابتی همدلی وجود ندارد و همه علیه روحانی عمل می‌کنند. برای رسیدن به هدف در چنین شرایطی باید هزینه‌هایی پرداخت. 

وی با اشاره به لغو سخنرانی فائزه هاشمی در تبریز، بیان کرد: جایگاه ما در میان مردم تثبیت شده و پیام ما نیز به گوش همگان می‌رسد و وعده‌ی یارانه‌های چند هزار تومانی مردم را فریب نمی‌دهد.

هاشمی تاکید کرد: کسانی که می‌خواهند رای بیاورند، از شیوه‌های پوپولیستی استفاده می‌کنند که هدف وسیله را توجیه می‌کند. ولی مردم ما آگاه هستند و توهین به شعور مردم مکافات دارد و مردم با نتخاب روحانی این حرکات را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت. 

هاشمی گفت: امید است در روز 29 اردیبهشت رایی بدهیم که اصولگرایان و اصلاح طلبان به اقتدارگرایان پیروز شوند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر