کد خبر: 20386
A

حواشی حضور قالیباف در مسجد ارشاد اهواز

محمدباقر قالیباف که از ظهر امروز به استان خوزستان و شهر اهواز سفر کرده بود، در جمع حامیان خود در مسجد ارشاد این شهر سخنرانی کرد.

حواشی حضور قالیباف در مسجد ارشاد اهواز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ابتدای ورود خود به این شهر، به گلزار شهدای بهشت آباد اهواز رفت و به مقام شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ادای احترام کرد.

پس از آن در جمع حامیان خود در مسجد ارشاد حاضر شد که در بدو ورود و در میان سخنان این کاندیدا مردم شعارهایی همچون «قالیباف قهرمان برس به داد ایران»، «ما همه سرباز تویم گوش به فرمان تویم خامنه‌ای»، «قالیباف پرتوان رییس‌جمهورمان»، «دولت چهار درصدی نمی‌خوایم نمی‌خوایم»، «خوزستان یک کلام قالیباف والسلام»،  «مرگ بر آمریکا» و ... سر دادند.

در عین حال حامیان قالیباف که در گرمای حدود 50 درجه در خیابان‌های اطراف مسجد نیز حضور داشتند پلاکاردهایی به دست گرفته بودند که روی بعضی از آنها نوشته شده بود: «کلنا قالیباف»، «می‌شود با تو دل به دریا زد»، «ما پول نفت نمی‌خواهیم ما شغل می‌خواهیم»، «طرح کارانه قالیباف را دولت دزدید» و ... .

نواختن دهل و سورنا از موسیقی‌های محلی خوزستان نیز جزو برنامه‌های انجام شده توسط حامیان محمدباقر قالیباف بود.

قرار است که این نامزد انتخاباتی عصر امروز و همزمان با نماز مغرب و عشاء در جمع خبگان استان خوزستان در مسجد اعظم خوزستان اهواز سخنرانی کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر