کد خبر: 20393
A

علاالدین بروجردی: شعار ۴درصدی و ۹۶درصدی رجزخوانی است، خیلی جدی نگیرید

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تعابیر به کار برده شده در شعار دولت ۴ درصدی را رجزخوانی توصیف و توصیه کرد که آن را جدی نگیریم.

علاالدین بروجردی: شعار ۴درصدی و ۹۶درصدی رجزخوانی است، خیلی جدی نگیرید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علاالدین بروجردی درباره شعارهای پوپولیستی مطرح شده از سوی کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری و تاثیر آن بر امنیت ملی، اظهار کرد: اصولاً نه‌تنها در انتخابات ایران بلکه در کشورهای مختلف، سیاستی که کاندیداها دنبال می‌کنند جلب و جذب هرچه بیشتر آرای مردم است. طبیعتا کاندیداها مبتنی بر کاستی‌هایی که در مقطع انتخابات در جامعه وجود دارد راه‌حل‌هایی که به نظرشان می‌رسد را بیان می‌کنند؛ اگرچه ممکن است این راه‌حل‌ها به لحاظ کارشناسی دقیق نباشد. به هر حال در مقطع فعلی با تکیه بر نیازهای اقتصادی مردم برای رای آوری تلاش می‌شود.
این نماینده اصولگرای مجلس ادامه داد: در مقطع فعلی نیاز به یک مدیریت ریسک‌پذیر داریم که توان اجرایی بالایی داشته باشد و بتواند با تصمیم‌گیری‌های به‌هنگام و با پرکاری و همچنین مبتنی بر راه‌حل‌های کارشناسی مشکلات را به حداقل برساند.
وی تاکید کرد: نظامی که توانسته است در ۳۸ سال گذشته از بسیاری از گردنه های سخت عبور کند؛ می‌تواند از گردنه سخت اقتصادی کنونی نیز عبور کند.
بروجردی درباره شعار انتخاباتی که مردم را به دو بخش ۴ درصدی و ۹۶ درصدی تقسیم می‌کند و تأثیر آن بر اعتماد مردم به حکومت نیز گفت: باید ببینیم تفسیر این درصدها چیست؟ معتقدم پس از پیروزی انقلاب در چند دهه گذشته، در زنجیره اقتدار ملی در بسیاری از عرصه‌ها کشور مقتدری هستیم اما در بعد اقتصادی دچار مشکل هستیم. در هر صورت باید این مشکل را حل کرد. این‎گونه تعابیر در رجزخوانی‌ها گفته می‌شود، خیلی آن را جدی نگیرید.خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر