کد خبر: 20408
A

تبرئه دانش آشتیانی ازاتهامات؛ فریادنماینده نزدیک به جبهه پایداری رادرآورد/نصیحت‌ پزشکیان به قوه‎قضاییه

پس از آنکه براساس گزارش کمیسیون اصل نود،‌ مشخص شد دانش آشتیانی پس از وزارت سمتی در شرکت‌های خصوصی ندارد، یک نماینده نزدیک به جبهه پایداری زبان به اعتراض گشود و پزشکیان هم در پاسخ به او و خطاب به قوه قضائیه گفت: نباید چیزی که معلوم نیست، رسانه‌ای شود.

تبرئه دانش آشتیانی ازاتهامات؛ فریادنماینده نزدیک به جبهه پایداری رادرآورد/نصیحت‌ پزشکیان به قوه‎قضاییه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، پس از قرائت گزارش کمیسیون اصل نود در مورد وزیر آموزش و پرورش، جبار کوچکی نژاد اولین نماینده‌ای بود که زبان به گلایه از این گزارش گشود.

او در تذکری خطاب به پزشکیان که ریاست مجلس را برعهده داشت، گفت: همه شما را به عنوان آدم منصف می‎شناسند، اولا اینکه گزارش در دستور کار نبود،‌ دوما آقای محمدی گزارش را به شکلی ارائه داد که معلوم نیست چه پیش آمد. آقای رئیس! فرهنگیان از وزیر گله مند هستند، ‌بحث صندوق فرهنگیان، قاچاق کالا و بحث سند 2030. برخلاف گزارشی که رئیس کمیسیون اصل نود داد،‌ چطور ایشان می‎گوید من استعفا دادم اما هنوز در جلسات آنها شرکت می‎کند و حق امضا دارد؟ معلوم است که همه این ها صوری بوده!کمیسیون باید چیزی را قرائت کند که موضوع روشن شود نه اینکه نفهمیم چه شد.

پزشکیان در پاسخ به این تذکر توضیح داد: گزارش را بر اساس آنچه که آقای لاریجانی گفتند بررسی شود؛ با مشورت در هیات رئیسه، در دستور کار قرار دادیم. این گزارش کمیسیون اصل نود است. اگر هم جرمی رخ داده است به جای اینکه ما آن را رسانه‎ای کنیم،‌ باید قوه قضائیه مجرم را محاکمه کند. اما درباره اینکه می‎گویید چیزی معلوم نشده است،‌ باید بگویم اینکه موضوعی را رسانه ای کنند و کم و زیاد بگویند،‌ منصفانه و درست نیست،. هم کمیسیون اصل نود و هم قوه قضائیه اگر جرمی رخ داده است به جای اینکه آن را رسانه ای کنند،‌ بر اساس قانون برخورد کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر