کد خبر: 20412
A

جهانگیری: در مناظره دوم تغییر تاکتیک دادم تا دوستان یکدفعه موتور نسوزانند/ در مناظره سوم به گونه دیگری ظاهر می‌شوم

معاون اول رییس‌جمهور تاکید کرد: در مناظره دوم تغییر استراتژی ندادم بلکه تغییر تاکتیک دادم که دوستان یکدفعه موتور نسوزانند و در مناظره سوم همانی که هستم ظاهر می‌شوم.

جهانگیری: در مناظره دوم تغییر تاکتیک دادم تا دوستان یکدفعه موتور نسوزانند/ در مناظره سوم به گونه دیگری ظاهر می‌شوم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از ایلنا؛ اسحاق جهانگیری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی راجع به موضاعاتی که قصد دارند در مناظره سوم مطرح کنند، گفت: موضوعات خاصی است که در جلسات قرار است بگوییم یکی از این موارد موضوع اقتصاد است امیدوارم هم صدا و سیما سوال‌هایی مطرح کند که واقعا سوال اصلی اقتصادی باشد و مرتبط با مسائل اصلی توسعه کشور و مردم باشد و هم کاندیداها بصورت شفاف راجع به آنها صحبت کنند من به هر حال برای هر حالتی آمادگی دارم دوستان اگر در بحث اصلی توسعه‌ای ورود کنند ما در همان زمینه با آنها بحث می‌کنیم اگر رفتند در جاده خاکی جلوشان را می‌گیریم.

معاون اول رییس جمهور در پاسخ خبرنگاری در رابطه با حضور کمرنگ در مناظره دوم گفت: تغییر استراتژی ندادم بلکه تغییر تاکتیک دادم که دوستان یکدفعه موتور نسوزانند و در مناظره سوم همانی که هستم ظاهر می‌شوم.

او افزود: برای یک سیاست‌مدار در این رده هیچ چیز مهمتر از صداقت و راستگویی با مردم نیست. ما در منطقه خودمان دیدیم که رییس‌جمهور اسبق آمریکا یک دروغی را به مردم خودش و مردم دنیا گفت که در عراق سلاح کشتار جمعی است و بر مبنای این دروغ به عراق حمله کردند. در منطقه چند گروه تکفیری و ترروریستی درست شده است و مردم عراق آرامش پیدا نکردند و رییس جمهور آمریکا گفته آن دروغ ۶۰۰۰ میلیارد به مردم آمریکا خسارت زد.

ادامه دارد...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر