کد خبر: 20428
A

توصیه‌های مهم رهبر انقلاب به نامزدهای ریاست‌جمهوری/ قانون‌شکنی و بداخلاقی، به ضرر ما تمام می‌شود

رهبر انقلاب صبح امروز در دانشگاه امام حسین(ع) فرمودند: انتخابات یکی از زمینه‌هایی است که هم می‌تواند مایه‌ اعتلا و آبرو بشود هم می‌تواند مایه‌ ضعف و سستی و ایجاد مشکلات بشود.

توصیه‌های مهم رهبر انقلاب به نامزدهای ریاست‌جمهوری/ قانون‌شکنی و بداخلاقی، به ضرر ما تمام می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه اگر مردم با نظم شرکت کنند، با اخلاق حرکت کنند، حدود اسلامی و قانون را رعایت کنند، این مایه‌ عزت جمهوری اسلامی است، اظهار داشتند: اگر نامزدها قانون‌شکنی کنند، بداخلاقی کنند، اگر با حرف‌های خود دشمن را به خود امیدوار کنند، انتخابات به ضرر ما تمام خواهد شد.

رهبر انقلاب فرمودند: هدف کوتاه‌مدت دشمن به‌هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و فتنه در کشور است؛ هدف از بین بردن این افتخار بزرگ جمهوری اسلامی است.

ایشان خاطرنشان فرمودند: ما در یک منطقه‌ پر از ناآرامی و یک دنیای پر از تشنج، توانسته‌ایم محیط امنی به‌وجود بیاوریم؛ این را می‌خواهند از ملت بگیرند. اگر برای برخورد با این مسئله‌ی ایجاد ناامنی و ایجاد فتنه آماده باشیم، قطعاً خواهیم توانست آن را خنثی کنیم.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد..

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر