کد خبر: 20506
A

فعال سیاسی: انتخاب مجدد روحانی در حقیقت تداوم برنامه های موفقیت آمیز دولت است

رئیس مجمع زنان اصلاح طلب کشور گفت: انتخاب مجدد دکتر روحانی در این دوره از انتخابات در حقیقت تداوم برنامه ها و دستاوردهای موفقیت آمیز دولت تدبیر و امید است.

فعال سیاسی: انتخاب مجدد روحانی در حقیقت تداوم برنامه های موفقیت آمیز دولت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سیده زهرا شجاعی چهارشنبه شب در جمع هوادارای دکتر روحانی در رامسر افزود: دولت تدبیر و امید در 4 سال گذشته با وجود موفقیت های بین المللی و داخلی تنها توانسته مشکلات بجا مانده از دولت قبل را رفع کند و کشور را در مسیر ریل قرار دهد.
وی گفت: برای رسیدن به مقصود و موفقیت ها باید در این دوره نیز دکتر روحانی انتخاب شود و برای تحقق این مهم باید همه به عنوان یک ایرانی در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته باشیم.
شجاعی با اشاره به موفقیت های دولت یازدهم در بخش های مختلف گفت: تثبیت قیمت ارز، خودکفایی در تولید بنزین و گندم، افزایش میزان صادرات نسبت به واردات، ایجاد سالانه 700 هزار فرصت شغلی و غیره از جمله این موفقیت ها بشمار می آید.
وی تاکید کرد: باید برای حفظ کرامت انسانی، رونق اقتصادی، ایجاد نشاط و شادابی، حقوق شهروندی، ارتقای عزت ایرانی، تقویت وفاق اجتماعی و همبستگی ملی به روحانی رای می دهیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می‌شود. 
این گردهمایی با حضور جمع کثیری از زنان، مردم و فعالان سیاسی اجتماعی شهرستان رامسر برگزار شد. 
شهرستان 70 هزار نفری رامسر در غرب استان مازندران واقع است. -ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر