کد خبر: 20549
A
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ایران:

دولت روحانی فراتر از انتظارات عمل کرد

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ایران گفت: روحانی شرایط را بهبود بخشید و فراتر از انتظارات عمل کرد.

دولت روحانی فراتر از انتظارات عمل کرد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آذر منصوری در گردهمایی «هم اندیشی زنان در انتخابات» که در ستاد روحانی در سنندج برگزارشد، اظهار کرد: انتخابات مهم است چون تنها جایی است که به طور مستقیم می‌توانیم در تعیین سرنوشت خود دخالت کنیم.

وی افزود: اگر در انتخابات درست رای بدهیم می‌توانیم فردی را برگزینیم که مدافع حقوق ملت باشد اما اگر رای ندهیم نمی‌توانیم از حقوق شهروندی خود دفاع کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ایران عنوان کرد: انتخاب نادرست موجب روی کار آمدن دولتی ماجراجو، ناکارآمد و پرتنش می‌شود که کشور را منزوی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دولت روحانی به شفافیت، اطلاع رسانی و گردش آزاد اطلاعات اعتقاد دارد، تصریح کرد: رقیب آقای روحانی هیچکدام از کاندیداهای دیگر نیستند زیرا آنها کارنامه و رویکردهایشان در گذشته مشخص است.

منصوری گفت: در زمانی که روحانی دولت را در دست گرفت شاهد تورم زیاد، تراز تجاری پایین و رشد اقتصاد منفی دولت گذشته بودیم و تحریم‌ها و قطعنامه‌های شورای امنیت در سطح بین الملل به ضرر ما در جریان بود.

وی ادامه داد: اما دولت روحانی شرایط را بهبود بخشید و فراتر از انتظارات عمل کرد.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ایران بیان کرد: اگر این دولت هیچ کاری هم در زمینه داخلی نکرده باشد همین که سایه تهدید را از سر مردم برداشت بزرگترین خدمت را به مردم کرده است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم تورم کاهش یافت، تراز تجاری ایران مثبت شد، تحریم‌ها و قطعنامه‌های شورای امنیت لغو و میزان صادرات از واردات در کشور پیشی گرفت که بزرگترین توفیق دولت روحانی بود.

منصوری همچنین کاهش فقر، اجرای طرح تحول سلامت و کاهش هزینه درمانی مردم از ٣٠ درصد به ٣ درصد را از دیگر توفیقات دولت دانست و گفت: دولت در توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کارنامه قابل قبولی داشته و قابل دفاع است.

وی در ادامه گفت: یکی از الزامات توسعه، ایجاد فرصت‌های برابر برای آحاد جامعه، فارغ از قومیت، مذهب و گویش است که دولت روحانی در این راستا سه زن فرماندار اهل سنت را علیرغم همه محدودیت‌ها در دولتش منصوب کرد و جرو بهترین فرمانداران در کشور بوده‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ایران خاطرنشان کرد: هرچند با سطح مطلوب بسیار فاصله داریم اما این دولت به الزامات حقوق شهروندی توجه می‌کند و به دنبال تهیه اسناد اجرایی منشور حقوق شهروندی در کشور است.

وی بیان کرد: متاسفانه به شدت سیاست در جامعه ما غیراخلاقی شده است که امیدواریم روزی اخلاق به سیاست بازگردد.

بی تفاوتی زنان نسبت به حقوق خود موجب انزوای آنها شده است

همچنین رئیس ستاد روحانی در کردستان هم در این گردهمایی اظهار کرد: فعالیت قشر زنان در منطقه کردستان سخت و دشوار است و زنان ما از نابسامانی‌های اجتماعی رنج می‌برند و افکار سنتی بر خانواده‌های ما کماکان حاکم است.

جلال جلالی‌زاده، افزود: متاسفانه زنان در جامعه ما به حقوق خود ناآگاهند و نمی توانند از حقوق خود دفاع کنند.

وی عنوان کرد: اگر امروز زنان کشور ما نسبت به انتخابات بی تفاوت باشند ضرر خواهند چرا که دولت روحانی بیشترین توجه را به حقوق زنان داشت و رای ندادن یا انتخاب ناآگاهانه آنها موجب بی توجهی به حقوق آنها خواهد شد.

رئیس ستاد روحانی در کردستان ابراز عقیده کرد: در جامعه زنان بیشتر از مردان در محرومیت به سر می‌برند و عدم حضور زنان در فعالیت‌های اجتماعی و مدنی یکی از عوامل اساسی این محرومیت‌هاست_ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر