کد خبر: 20550
A

امید شاکله وجود و بذر هویت ما است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه امید شاکله وجود و بذر هویت ما است، گفت: عده‌ای الفبای قانون را بلد نیستند و می‌خواهند رئیس جمهور شوند .

امید شاکله وجود و بذر هویت ما است

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مینو خالقی در همایش «در امتداد امید» در ستاد جوانان و دانشگاهیان حسن روحانی در اردبیل با بیان اینکه تا به حال دولتی مثل دولت یازدهم شعار زنده باد مخالف من را نگفته بود، گفت: اگر هر روز روزنامه‌های دلواپسان را ورق بزنیم، می‌بینیم که هر گونه تهمت، هجمه و دروغ به دولت تدبیر و امید نسبت می‌دهند.

وی با طرح این سئوال که اگر از راه روشن این دولت نمی‌ترسید، چرا این همه هجه وارد می‌کنید؟، افزود: اگر به آزادی بیان و منافع ملی بلندمدت ایران اعتقاددارید، چطور شعار خود را مردم 96 درصدی و 4 درصدی اعلام می‌کنید؟ مگر اینکه قانون بر همگرایی و وحدت ملی تاکید دارد؟ پس این شعار مخالف با قانون اساسی است و وای به دولتی که با این شعار تشکیل شود.

این حقوقدان با بیان اینکه رئیس جمهور در مقابل 100 درصد مردم باید پاسخگو باشد، گفت: تقسیم 96 درصد و 4 درصد کار درستی نبوده و کپی از یک شعار بیگانه است.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه در مناظره‌ها با وجود توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت اخلاق، متاسفانه این موضوع رعایت شده است، افزود: در مناظرات تلویزیونی می‌بینیم از کاندیدایی در مورد برنامه‌های فرهنگی وی سئوال پرسیده می‌شود ولی وی در پاسخ بحث دختر وزیر آموزش و پرورش را وسط می‌کشد. این روش مناظرات روش مناظره نبوده است. این مدل مناظره را بنده خدایی در سال 1388 بنیادش را گذاشت و با شعار «ادب مرد به ز دولت اوست» جوابش را دادیم.

خالقی با بیان اینکه آنچه که در سه و نیم سال گذشته دیدیم تخریب دولت وقت بوده است، افزود: یعنی به راستی این دولت هیچ کاری نکرد و همه خبط و خطا بود؟ نکند این دولت 700 میلیارد دلار ما را به باد داد؟

وی به ضرورت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی برای افرادی که رای خاکستری دارند، تاکید کرد و گفت: حل و فصل پرونده هسته‌ای بعد از سیزده سال کش و قوس، بهبود وضعیت هواپیمایی، طرح تحول سلامت و بازگرداندن محیط آرامش به دانشگاه‌ها، کلید خوردن و پیشرفت یازده فاز از پارس جنوبی از دستاوردهای بزرگ دولت روحانی است.

وی با بیان اینکه دموکراسی تنها از طریق صندوق‌های رای می‌گذرد، تاکید کرد: اگر ناامید شده و از قهر کنیم، بازنده ما هستیم.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه برنامه جامع زنده شدن دریاچه ارومیه در این دولت تهیه شد، گفت: این اتومبیل دولت اعتدال و اصلاحات در مسیر صحیح است و از قعر دره درآمده و کمک می‌کنیم در مسیر حرکت کند.

کمال‌الدین پیرموذن، رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد حسن روحانی در اردبیل نیز با بیان اینکه با تاکید بر اینکه اسلام دین نشاط است، نه اندوه، گفت: در دوران احمدی‌نژاد به نام عدالت، فلاکت را برای کشور به ارمغان آوردند، به نام پاکدستی فساد را کلید زدند. 117 هزار مسکن مهر را در اکثر نقاط ایران در مناطق نامناسب ساختند و خریداری هم ندارند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد حسن روحانی در اردبیل با بیان اینکه فرصت طلایی پسابرجام برای ایران بسیار ارزشمند است، گفت: دومین فرصت طلایی کشور به جهت آتش زدن به سفارت و سرکنسولگری عربستان در تهران و مشهد توسط مخالفان دولت از بین رفت.

وی گفت: طبق فرمایش امروز مقام معظم رهبری، رعایت قانون، حدود اسلامی، نظم و اخلاق ملاک عمل ستاد جسن روحانی بوده و خواهد بود_ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر