کد خبر: 20552
A
رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان اعلام کرد:

130 سربازرس و بازرس روند برگزاری انتخابات را در قزوین رصد می‌کنند

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان قزوین گفت: تعداد هزار و 300 سربازرس و بازرس روند برگزاری انتخابات را در هزار و 108 شعبه رأی در سطح استان رصد می‌کنند.

130 سربازرس و بازرس روند برگزاری انتخابات را در قزوین رصد می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، منوچهر حبیبی اظهار کرد: هیأت بازرسی انتخابات استان به عنوان ابزار نظارتی وزارت کشور در جریان برگزاری انتخابات است که به منظور حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و به‌موقع وظایف از سوی مجریان انتخابات تشکیل شده است.

وی تأکید کرد: هیأت مرکزی بازرسی انتخابات در وزارت کشور مستقر است و هیأت‌های بازرسی استان نیز با 5 نفر عضو و هیأت‌های بازرسی شهرستان با 3 نفر عضو تشکیل شده است.

وی افزود: در کلیه شعب اخذ رأی در انتخابات آتی، یک بازرس مستقر می‌شود و برای هر 15 شعبه در سطح استان قزوین نیز یک سربازرس تعیین شده است.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان افزود: آموزش‌های لازم برای سربازرس و بازرسان برگزار شده و هیأت‌های بازرسی شهرستان‌ها نیز به تجهیزات کامل برای رصد روند انتخابات مجهز شده‌اند.

وی اظهارکرد: تمامی بازرسان باید ضمن اجرای قوانین و رعایت اصل بیطرفی، بر نحوه صحیح برگزاری انتخابات از آغاز زمان رأی گیری تا پایان شمارش آرا نظارت جدی و کنترل دقیق داشته باشند.

حبیبی افزود: تلاش ما این است که در کنار ستاد انتخابات و مجریان انتخابات در استان، مسئولیت مهم اجرای صحیح و قانونی انتخابات به نحو احسن انجام شود_ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر